Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (20) összesen

Téma: Suszter cipője: marketing tanácsadó cégünk honlapja

  1. #1
    Mindig van lejjebb Wirg logója
    Csatlakozott
    08-06-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.988
    Begyűjtött 413 köszönetet
    215 hozzászólásával

    Alapbeállítás Suszter cipője: marketing tanácsadó cégünk honlapja

    Sziasztok! Eljött az idő hogy kritikára dobjam fel a marketing tanácsadó cégünk magyar nyelvű és a Advertising agency and marketing services in Budapest, Hungary – Dog and Pony - angol nyelvű oldalunkat is. Nagyon elhúzódott a fejlesztésük, mert helyettük fizető melókkal foglalkoztunk. Nem is tudtuk rászánni az időt amit rá kellett volna, de elkészültek és egészen elégedett vagyok velük.

    Felkérlek Titeket egy kis közösségi tesztelésre. A szokásos szempontok vezéreljenek:
    - mi tetszik?
    - mi nem tetszik?
    - mik a hibák?
    - mobil, tablet, PC?

    A két oldal más más célt szolgált, SEO célok csak a magyar nyelvű oldallal vannak. Ez most olyan mint amikor a hóhért akasztják, tehát ne fogjátok vissza magatokat



  2. #2
    Bölcs Baross Ferenc logója
    Csatlakozott
    09-04-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.208
    Begyűjtött 845 köszönetet
    574 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Suszter cipője: marketing tanácsadó cégünk honlapja

    A magyarnak szerintem nagyon elavult a designja. Én feltenném az angol oldal sablonját rá.



  3. The Following 2 Users Say Thank You to Baross Ferenc For This Useful Post:

    ChrIsDrY (2014-11-04), Wirg (2014-11-04)

  4. #3
    Mindig van lejjebb Wirg logója
    Csatlakozott
    08-06-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.988
    Begyűjtött 413 köszönetet
    215 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Suszter cipője: marketing tanácsadó cégünk honlapja

    Idézet Baross Ferenc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A magyarnak szerintem nagyon elavult a designja. Én feltenném az angol oldal sablonját rá.
    A két oldalnak más más célcsoportja van és más céllal készültek. Teljesen más emberek látják az angolt, azért néz ki modernebbül, lazábban, máshogy. A marketingtanacsado.hu kinézete oldszkúlabb, viszont alkalmasabb SEO-ra, többet mutat be.

    Ezektől függetlenül igazad van: a marketingtanacsado.hu jelenlegi elrendezése mellett is lehetne modernebb jellegű. Az elrendezésükkel (a leírt célok tudatában) mennyire vagy kibékülve?



  5. #4
    Mentor ChrIsDrY logója
    Csatlakozott
    07-08-11
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    453
    Begyűjtött 13 köszönetet
    10 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Suszter cipője: marketing tanácsadó cégünk honlapja

    magyar elég gyengusz, se' RWD, se' professzionalistást nem tükrözi... kevesebb több lenne, nem konverzióoptimalitzált (szvsz), angol jobb.



  6. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Wirg (2014-11-04)

  7. #5
    Mindig van lejjebb Wirg logója
    Csatlakozott
    08-06-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.988
    Begyűjtött 413 köszönetet
    215 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Suszter cipője: marketing tanácsadó cégünk honlapja

    Idézet ChrIsDrY eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    magyar elég gyengusz, se' RWD, se' professzionalistást nem tükrözi... kevesebb több lenne, nem konverzióoptimalitzált (szvsz), angol jobb.
    A magyar oldallal nem multikat akarok megcélozni, hanem KKV-kat. Teljesen más mentalitás, más kommunikáció. Feléjük nem feltétlenül az a legjobb ha a végtelen profizmust sugallod, tehát ilyen szempontból érdemes nézni. A konverzióoptimalizált dologgal egyetértek, ahhoz tesztelés kell meg idő és sok apró részlet. Ezért ha van konverzióoptimalizálási konkrétum akkor szívesen veszem.

    Az angol oldal egyfajta portfólió, ami átküldhető egy multinak vagy nagyobb cégnek illetve névjegykártyán is ennek kell lennie. Ezért ott máson van a hangsúly.



  8. #6
    WordPress Maniac mahone logója
    Csatlakozott
    08-08-22
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    4.609
    Begyűjtött 249 köszönetet
    170 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Suszter cipője: marketing tanácsadó cégünk honlapja

    Az angolt átdobnám egy .com/.eu domainre.

    Magyar oldal: a két felhasználnónév a..yz és ...i
    Megoldás: https://wordpress.org/plugins/stop-user-enumeration/
    Angolon is működik ez.

    Az angolon idővel frissítsd a WP-t 3.9.2-ről.



  9. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Wirg (2014-11-04)

  10. #7
    Bölcs esotanc logója
    Csatlakozott
    11-02-08
    Hely
    Törökszentmiklós
    Hozzászólás
    2.000
    Begyűjtött 1.245 köszönetet
    640 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Suszter cipője: marketing tanácsadó cégünk honlapja

    Hát sztem is a designal van a fő baj. Én azt megértem, hogy más a célcsoport, de azért nem vízszerelők vagytok. Egy marketingtanácsadó oldalnak igenis legyen profi az oldala még akkor is ha kkv a célcsoport
    Persze megoldható az is, hogy ne letisztult design legyen, hanem amolyan marketingcommandos, de akkor az legyen tudatos döntés, és tudatos design és elrendezés is mögötte.
    Néhány gondolat:
    - az első hír az elindult a Dog and Pony magyar nyelvű oldala.Ez olyan mintha most indulnátok zéro tapasztalattal, sztem ez nem túl jó elsőre.
    - tudom ízlések és pofonok, de nekem ez a Dog and Pony fura név
    - esetanulmányok: ha már marketingesek vagytok, legyenek jó minőségű képek a címoldalon. Ráadásul a középsőnek fehér a háttere, emiat elüt a másik kettőtől. Legyen egységes
    - ha már ki raktok egy esettanulmányt, akkor az legyen tényleg az, ne két sor (nyugdíjas)
    - bal oldalt a kiemelt érdekességek blokk jó, de ha az ember pont az esettanulmányokat nézi, akkor kár ugyan azt mutogatni sidebarban is. (meg engem idegesít az is hogy mozog, de ez az én bajom
    - sztem a szolgáltatások leírás alatt nem kell cikkeket ajánlgatni, csak elviszi a népeket.
    - ha ritkán írtok a cikkeknél ne legyen dátum, mert elég lelombozó a március 10-i dátumot látni mindenhol.
    - én a cikkeknél már nagyobb betűméretet és nagyobb sortávot használnák, mert ezt nehéz olvasni.

    De igazából valahogy az egész nekem nem jön be. Legyen profibb az egész.
    És bocs a kritikáért, de azt kértél.



  11. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Wirg (2014-11-04)

  12. #8
    Mindig van lejjebb Wirg logója
    Csatlakozott
    08-06-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.988
    Begyűjtött 413 köszönetet
    215 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Suszter cipője: marketing tanácsadó cégünk honlapja

    Idézet esotanc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    De igazából valahogy az egész nekem nem jön be. Legyen profibb az egész.
    És bocs a kritikáért, de azt kértél.
    Ne viccelj, a topik ezért nyílt. Másképp gondolkodunk egy csomó dologról és a fórum azért van hogy ezeket megvitassuk

    A tartalom hiányos, ez világos. A névválasztás teljesen szubjektív, szóval azzal nincs mit tenni Angol nyelven ez egy speciális kifejezés.

    A szerkezetet érintő megoldásokra reagálok:
    - miért zavar a sidebar ugrálás? miben zavar meg?
    - szolgáltatások alatt miért zavaróak a cikkek? szerinted erősíti vagy gyengíti a konverzió esélyét?
    - pontosan melyik cikkben zavart a kis betűméret?

    A design-al kapcsolatban többen leírták a véleményüket. Szerkezettel, elrendezéssel, SEO, konverzióoptimalizálás stb kapcsolatban konkrét megjegyzés?



  13. #9
    Bölcs Gr3nT logója
    Csatlakozott
    09-04-01
    Hely
    Bp.
    Hozzászólás
    1.357
    Begyűjtött 210 köszönetet
    174 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Suszter cipője: marketing tanácsadó cégünk honlapja

    Esetleg egy Seoceros-t lefuttathatnál, és a hiányzó elemeket javíthatnád.
    Az ékezetes url elég fura számomra

    Az ajánlatkérés oldalon a footerben lévő ajánlatkérés együtt már túl közel van, nekem zavaró.

    Konverzióoptimalizáláshoz egy két szó: ha arról beszélünk, hogy irányítani szeretnénk a vevőt az ajánlatkérés, vagy más űrlap felé, akkor miért van mindenfelé olyan banner ami nem a témához kapcsolódik.
    Olyan mintha két lovat akarnál megülni. Vagy ez-vagy az.

    Vagy esetleg úgy érzed, hogy ez így jó? Persze ezt is elfogadom, én nem keverném az biztos a témát.



  14. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Akka (2014-11-04)

  15. #10
    Bölcs esotanc logója
    Csatlakozott
    11-02-08
    Hely
    Törökszentmiklós
    Hozzászólás
    2.000
    Begyűjtött 1.245 köszönetet
    640 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Suszter cipője: marketing tanácsadó cégünk honlapja

    A szerkezetet érintő megoldásokra reagálok:
    - miért zavar a sidebar ugrálás? miben zavar meg?

    Épp olvasom a cikket, az egyik szolgáltatásotokról, amikor vált a sidebar. Odapillantok automatikusan. Hüm, ez érdekes. Elolvasom. Aha. Közben csörög a telefon, és már el is felejtettem, hogy épp a kapcsolatfelvételre akartam kattintani. Nyilván lesarkítva, de ez a lényeg.

    - szolgáltatások alatt miért zavaróak a cikkek? szerinted erősíti vagy gyengíti a konverzió esélyét?

    Gyengíti sztem. Először is a cikk régi, ott a dátum is. De a lényeg az, hogy ha a szolgáltatást olvassa az ember akkor már majdnem vásárol. Sztem nem kell elvinni erről az oldalról érdekes cikkekkel. Max esettanulmányokat rakjál ide, ami megerősíti a vevői szándékot. De a marketing nem az én asztalom, nemis értek igazán hozzá, ez inkább a ti témátok.


    - pontosan melyik cikkben zavart a kis betűméret?

    Ott ahol viszonylag sok a szöveg, amit végig kellene olvasni. És nem vitt rá a lélek, pedig alapvetően érdekelne, de túl apró már vénülő szemeimnek. 14, de még inkább 16-os betüméret a minimum.



Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •