A kinézet átalakítása szinte megvan, a konverziós útvonal mrgtervezéséhez azért várok segítséget pár mondatban.
A kinézet átalakítása szinte megvan, a konverziós útvonal mrgtervezéséhez azért várok segítséget pár mondatban.
Szia Szita!
A fejlécben a logót kicsiben kitenném bal oldalra, és a maradék helyen röviden, figyelmet felkeltő módon megfogalmaznám (pár szóban egy üzenetet, ajánlatot, szlogent), hogy mit kaphat tőlem a megrendelő, miért érdemes maradni az oldalon 2-3 percet és megnézni a honlap őt érintő tartalmát.
• Ez egy pozícionáló szlogen lehet, ahol azonosítod a szolgáltatásodat, és megkülönbözteted magad a versenytársaidtól.
• Pl. ilyenre gondolok, hogy CTP lemez Expressz verhetetlen áron! (a nyomdász tudja, miről van szó)
• vagy Költöztetés ingyen fóliázással
A landing oldalaidon a szövegben a legfontosabb gondolatokat vastaggal kiemelném.
Ha lehet, akkor használnék gondolatjeles felsorolást a hosszú bekezdések helyett.
Az emberek kétharmada vizuális. A képeket megnézi. A képeid képaláírása pontosan ugyanaz a betűtípus, mint a tartalom. Akár az alatta lévő szöveg alcímének is gondolhatják. Valahogy jobban elkülöníteném. Az rendben van, hogy az alt-ban csak a kulcsszó szerepel, de a Title a reklám helye. A Title-t egy figyelmet felkeltő vagy meggyőző mondattá egészíteném ki. És a képaláírás is a reklám helye
A „Read more”-t valszeg magyarítanám.
Az oldalak végén lévő űrlapnál odaírnám röviden, hogy mi fog történni az elküldés után. (lehet, hogy a köszönőoldalon ott van ez, de a konverziós arány növelésére jó, ha már az elküldés előtt tudja a látogató, hogy mi fog történni.)
Erre vagy az általad megtervezett kattintási útvonalra gondoltam a konverziós útvonalnál.
Tudtam segíteni?
szunaip
szita (2013-03-28)
Szia, köszönöm a tanácsokat, igen segítettél a konverziós útvonal gyakorlati részével most ismerkedem még, tehát jól jön egy kis segítség. Bekapcsoltam a "kenyérmorzsákat" remélem jól illesztettem be. Egy biztos , soha sincs kész egy oldal
ez biztos, valamit mindig lehet felvarrni rajta
Kérdésem lenne. Lecsúsztam a 2. oldalra a villanyszerelés szóra, lehet ez bünti?? nem mozdul onnan el már egy ideje. Lassan tartalmat is bővítek, de semmi eredmény. Mit javasoltok az előrejutáshoz? Kifogytam az ötletekből. Vagy ez a domain ugrott már? villanyszerelő szóra nagyon hátra sorolt
Adwords.
Villanyszerelő szóra nem is látok érdemi hirdetőt, így pár forintért ott lehetnél a valódi első helyen, több tucat napi megrendeléssel együtt.
Ha megnézed a villanyszerelő és villanyszerelés kulcsszavakra is az első pár találatot, akkor láthatod, hogy képek, youtube videó és apróhirdető oldalak vannak elöl. Érdemesebb lenne villanyszerelő Budapest és hasonló kifejezésekre utaznod, hiszen ha jól tudom inkább ez a terület tartozik a szolgáltatási területedhez.
Ez erősen ajánlott kereső, szerintem ezzel tudsz javítani egy pöppet. D
Google Trends
Freedom a villanyszerelő szóra százhúsz f t / kattintás az első oldali megjelenésnél.
Nova az miért van hogy bármelyik bp kerületre keresek rá a térképes találatoknál teljesen elől vagy? Igazából az okot keresem amiért lecsúszkált, mondjuk html ről váltottam WPre idén, lehet sandbox? bizalomvesztés?
If debugging is the process of removing software bugs, then programming must be the process of putting them in.
Ruby blog
Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
Respect all, fear none
Könyvjelzők