Egy újabb típushiba: "ez a honlap rólunk szól". [...]
Ugyanaz érvényes itt is: ha a honlapodon megszámolod, hogy hányszor fordul elő a "mi" típusú szó vagy kifejezés (mi, cégünk, nekünk, termékünk, rólunk, nálunk, stb.), majd megszámolod, hogy hányszor fordul elő az "Ön" szó valamely fajtája (Ön, önnek, vevőnk, partnerünk, stb.), akkor ne dőlj hátra, amíg ez utóbbi (Ön) duplán meg nem haladja az előbbit (én). Miért? Mert a látogatók kizárólag magukról, az ő problémájuk tükréből érdeklődnek céged iránt. Írj róluk, és inni fogják a szavaidat!
Milyen problémájuk lehet, amin céged enyhíteni tud? Milyen eredményre számíthatnak? Erről írj, és ne arról, hogy ISO9001-esed van, meg arról, hogy hány processzor van a termékedben - ez csak Téged érdekel, de hidd el: őket nem.
Könyvjelzők