A szövegezésből nem lehet egyértelműen eldöntetni, hogy hotelről, apartmanról vagy panzióról van szó. Mindhárom szállástipus teljesen más ezért megérne egy hülyéknek szóló szövegezést..
Szeirntem...
A szövegezésből nem lehet egyértelműen eldöntetni, hogy hotelről, apartmanról vagy panzióról van szó. Mindhárom szállástipus teljesen más ezért megérne egy hülyéknek szóló szövegezést..
Szeirntem...
Zsolti: üdülési csekk pozi eléréshez módosítani kéne pár meglevő backlinket, de tényleg nem kéne sok ahogy néztem, pl. amik wellness hotelre mennek rá azokból elvenni
mert újakat már nem nagyon találok főleg PR értékkel
Novill: ha lassítanánk a képváltakozás gyorsaságán?
Hogy értitek, hogy nem egy weblappal kell versenyezni
külön domain néven tartalmakat elhelyezni és összekapcsolni őket?
Vendégeink részére így 3 különböző kategóriát és színvonalat kínálunk, melyekből kiválaszthatják a számukra megfelelőt.
hm?
Hogyne..., az AlDomain rendszert szinte erre találták ki (enyhe túlzással). Illetve mi SEO-sok ezt erre a célra használjuk. Magyarország legerősebb weblapja, a startlap.hu és is ezt a rendszer (aldomain rendszer) használja. Csak is kizárólag seo céljából.
De a másik legerősebb weboldal, az origo.hu előszeretettel nyúl ehhez a könnyű seo eszközhöz. Használjátok bátran, csupán egyvalamire figyeljetek oda - ha nincs ebben tapasztalatok -, hogy a főoldalról ne linkeljétek vissza az aldomin lapjaitokat. Ez esetben az aldomin lapjaitokon bármit csinálhatok, a fődomaint nem fogja érinteni.
Ezzel a "kifogytunk" a backlink lehetőségből probléma megoldva (marad pár katalógus, akik nem vesznek fel aldomain lapokat, ezért ezt a problémát erősebb versenyben nem aldomain, hanem teljes értékű domain nevekkel oldjuk meg)
A másik meg az, hogy így a google-ben is erősebb hangsúlyt kap az a kulcsszó, amire létrehozzátok az aldomin lapjaitokat.
Csak mondom, az összekapcsolásra (hivatkozásokkal) figyeljetek arra, hogy a főoldalról ne linkeljétek ezeket a kis aldomain lapotokat. Visszafele okés..., legrosszabb forgatókönyv szerint, az aldomain megy emiatt büntetésbe. A legjobb - és ilyen helyzetben minden kezdőnek azt tanácsolom -, hogy az aldomain lapjaitokkal ne próbáld meg erősíteni sem egymást, sem a fődomaint, és akkor semmi de semmi gond nem lehet. Bannert tegyetek ki kis lapokra, és ez esetben biztonságosan lehet látogatókat szerezni (a bannert szinte figyelmen kívül hagyja a google) - vagy a hivatkozásokon használjátok a nofollow elemet.
Akár 200 aldomain rendszer hálózatot is létrehozhatok, a legelképesztőbb kulcsszavakra és témákban. Pl. hitel témában e technika nélkül már nem is lehet, vagy csak nagyon nagy hátránnyal lehet érvényesülni.
Szóval, akár már most is mehetne az udulesicsekk.hotelkatalin.hu domain név. Hajrá!
köszi, ez hasznos, korábban próbáltam az aldomaint, a honlapon levő blog működött rajt ilyen formában, de elkövettem az általad leírt hibát
a weboldal mélylinkeléssel készült, ha googliba beütöd, hogy kerékpárbérlés az aloldala második helyen van nálam
szóval ha jól értelmezem, az ilyen nagyobb falatra lenne jó az aldomain, mint az üdülési csekk
túlzásba az alkalmazásával akkor semszabadna esni, mert hallottam biztositos portálról amit hasonló megoldás miatt november 1-én kitettek a googliból...
Én az átlag ember szemével nézem a lapokat. Nekem nagyon elvonja a figyelmemet a két váltakozó kép, amik sokszor ugyanazt mutatják kis eltéréssel. Szerintem a kisebb teljesen felesleges. Ha képet akarok nézni arra ott a galéria, azt általában az emberek végignézik úgyis ha mennek valahova.
Még azt lenne érdemes megpróbálni, hogy a fejléc részt és a bannert egy résszé összeállítani, mert így elég sok helyet foglalnak. Inkább a szövegre helyeznék egy kicsit nagyobb hangsúlyt.
A startlap.hu 9ezer kulcsszót nyomott fel ezzel a technikával..., illetve ez csak egy indok.
Második a linkelés..., hogy mi célból hozzák létre ezeket az oldalakat? Ha csak azért, hogy majd ezzel a főoldalad akarod erősíteni a google-ben (hivatkozásokkal) - ne tedd. Ha csak azért hozod létre, hogy majd így banner segítségével látogatókra tegyél szert, nyugodtan mehet.
Harmadik: pár ezer forint egy teljes értékű domain név..., regisztráljatok le párat, és egy teljesen független tárhelyen (más webhosting cégnél) építsétek fel arra a kulcsszóra, amire éppen szükségetek van (technikailag teljesen mindegy, hogy most egy új lapot aldomain alatt vagy teljes értékű domain név alatt építitek fel). Na most, ezek után az így létrehozott kapok közt ne legyen más kapocs, mint banner. De akkor tényleg csak banner. Igaz, hogy így SEO ügyileg ezek a lapok egymást nem erősítik, de látogatót hoznak. És ez a lényeg. SEO ügyben erősítsétek máshogy (katalógus és egyéb más jól megszokott eszközökkel) lapjaitokat.
Egyébkén én meg tudok olyanról, amikor tudatosan előretolt wellness céget büntetett le a google. Most akkor ebből vonjuk le azt a következtetést, hogy ne használjatok semmilyen tudatos SEO eszközt? Valószínűleg az a bizonyos biztosítási portál megpróbálta a lapjait egymással erősíteni, és ezen bukott meg. De az elejétől fogva azt hangoztatom, hogy ezt ne tegyétek, és probléma nem lehet belőle.
Gondolom reklámoztatok már máshol banner segítségével? Na, ez ugyanaz lenne, csak a saját lapjaitokon lesz kint a banner.
Két éve ott nyaraltam, szuper hely. Kár, hogy akkor nem alakult ki köztünk kapcsolat, előbbre járhatnál. Megjegyzem kellene egy jó kis marketing stratégia, marketing terv a szállónak, és a marketingmix egyik komoly eleme lehetne az itt megkezdett beszélgetés. És kulcsszónak nyomnám a családbarát szállodát, balatoni szállás, stb. nem hiszem, hogy nektek a wellnessel kellene versenyezni... Több játék, akció, rendezvényekhez kapcsolódás, visszatérő vendégeknek kezdvezmény, pontgyűjtés stb. nagyon sok tartalékot látok meg (az e-mail ajánlataitok alapján).
Mégegyszer mondom és mindenkinek ajánlom a Hotel Katalint. Nagyon jó az elhelyezés, szuper a konyha, a tulajok közvetlenek, a személyzet segítőkész, minden szolgáltatásuk remek. Közel a Balcsi... Nagyon szép egy hetet töltöttünk ott el. Szurkolók nektek!
Könyvjelzők