Oldal: 2 / 4 ElsőElső 1234 UtolsóUtolsó
Eredmény: 11 - 20 (35) összesen

Téma: Szitanyomás

  1. #11
    Szerkesztő FabianGabor logója
    Csatlakozott
    10-11-21
    Hely
    Kolozsvár
    Hozzászólás
    214
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szitanyomás

    Én inkább design szempontjából fogom értékelni az oldalad, mert ez a szakterületem. SEO szempontjából vannak nálam okosabbak.

    Kinézet szempontjából az évezred eleji weboldalak jutnak eszembe: csúnya, amatőr munkának tűnik, legfőképp a banner túl nagy, nincs elég kontraszt a háttér és a szöveg között. Az árnyék effektust kerülném, csak tovább növeli az olcsó hatást. A menü első ránézésre ízlésesnek tűnt, addig, amíg rá nem mentem a kurzorral. A gradiens háttéret is mellőzném. Az egyszerűbb néha több.

    A szolgáltatások oldalon a szöveg túlságosan közel van a lap széléhez. Érdemes lenne megpróbálkozni rövidebb sorokkal, esetleg 2 oszloppal, mert javítja az olvashatóságot. Az újságok sem hiába tördelik több oszloppa a szöveget. A rövidebb sorok könnyebben olvashatóak.

    Látom, hogy a szöveg <p> tagban van, de ezen belül <br/> használsz új sorhoz. Új sor új paragrafust jelent általában. A stilizálást css-ben csináld, ne html-ben. Ott nincs helye olyasminek, hogy <font size> vagy <td align>

    Kerülném a táblázatok használatát is. Mindent meg lehet oldani css-ben is. SEO szempontjából is érdemes, mert rangsorolázi faktor a szöveg/html kód aránya. Emellett jobban áttekinthető lesz a kód, és egységesített a design. Html-be tartalom, css-be design kerül.

    A title erősen nem jó. A főoldalon 103 karakter hosszú, holott a Google csak 69 karaktert támogat, Bing csupán 65-t.

    Szép kinézethez áttekinthető oldal kell és megfelelő szineket kell használni. Színhasználathoz inspirációnak ajánlom a következő oldalakat:

    kuler.adobe.com/
    colorschemedesigner.com/


    Remélem nem voltam túlságosan modortalan. Próbáltam a lehető legkritikusabban szemlélni az oldalad. Inkább én legyek, aki szól, mint a klienseid. Sok sikert!



  2. #12
    Tag sswt logója
    Csatlakozott
    10-10-31
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    57
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szitanyomás

    Nem voltál modortalan, ez a kritika téma, direkt ezért nyitottam a témát.

    Sajnos mindenki értékeli a bannert, noha többször leírtam, hogy az csak átmenetileg van ott, készül az új.

    Meta tag-eket átírom, amint van időm. Jogos észrevétel. Title is át lesz írva, nem tudtam, hogy karakterszámra mi az ideális.

    Több helyről hallottam, hogy nem jó a táblázatos, egyszer talán átírom, de valószínűbb egy új dizájn, nem a közeljövőben
    Sajnos nem értek az informatikához, komolyabb képszerkesztéshez sem, de olyan vagyok, aki inkább megtanulja és megcsinálja magának. Tudom, nem feltétlenül jó hozzáállás.

    A menü nekem kimondottan tetszik, azt nem fogom átírni.

    Szolgáltatásokban a szövegre azt találtam ki, hogy kis boxokba teszem.

    Nekem is van ám egy listám, hogy mit kell még megcsinálni



  3. #13
    Szerkesztő FabianGabor logója
    Csatlakozott
    10-11-21
    Hely
    Kolozsvár
    Hozzászólás
    214
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szitanyomás

    Szerintem nem megfelelő hozzáállás, hogy mindent te csinálsz. Ha valamihez nem értesz, akkor add a munkát olyannak, aki jól meg tudja csinálni. Cég esetén ez így kéne működjön. Igaz, hogy pénzbe kerül, de ez befektetés. Ha jól csinálja az ember, akkor megtérül.

    Amikor designerként dolgoztam, sokszor hallottam, hogy "Mégis miért kerül 500 euróba egy logó? A 12 éves lányom is ért a fotósopphoz!" Lehet, hogy tudja kezelni, de nem tehetséges. Én is meg tudom fogni az ecsetet a kezemben, de nem vagyok jó festő. És ilyen esetekben készülnek az amatőr munkák, amikre ráadásul sokan annyira büszkék, hogy nem veszik észre a hibákat.

    Na persze nem rád gondoltam, csak egy példa volt. Értékelem, hogy vetted a bátorságot, és a vadállatok elé dobtad az áldozatot.



  4. #14
    Tag sswt logója
    Csatlakozott
    10-10-31
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    57
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szitanyomás

    Igazad van, nem is akarok mindent kizárólag én csinálni, de amit lehet, igen.
    Bannert pl kiadtam, de sajnos késik. És lehet, hogy az sem lesz jó.

    Volt egy olyan hsz, hogy a szitázás nem illik oda. Abban igaza van, hogy a hivatalos a szitanyomás kifejezés, de erre is nagyon sokan keresnek, már csak a rövidsége miatt is. És én most inkább erre a kulcsszóra optimalizálok. Később a szitanyomást is beleveszem, de arra erősebb a verseny.
    A pr-nél mit vesz figyelembe a gugli? Legutoljára úgy láttam, hogy n.a.-t kapott :S



  5. #15
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.749
    Begyűjtött 1.432 köszönetet
    895 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szitanyomás

    Idézet FabianGabor eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Látom, hogy a szöveg <p> tagban van, de ezen belül <br/> használsz új sorhoz. Új sor új paragrafust jelent általában.
    ezzel nem ertek egyet. van a sima sortores(soft-break vagy mi a szosz a neve) meg van a rendes sortores amikor uj paragrafust akar kezdeni az iro. mindkettonek megvan a maga szerepe a szoveg tordelesenel.


    If debugging is the process of removing software bugs, then programming must be the process of putting them in.
    Ruby blog
    Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
    Respect all, fear none

  6. #16
    lexxx7
    Vendég

    Alapbeállítás re: Szitanyomás

    Idézet sswt eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Volt egy olyan hsz, hogy a szitázás nem illik oda. Abban igaza van, hogy a hivatalos a szitanyomás kifejezés, de erre is nagyon sokan keresnek, már csak a rövidsége miatt is. És én most inkább erre a kulcsszóra optimalizálok. Később a szitanyomást is beleveszem, de arra erősebb a verseny.
    A pr-nél mit vesz figyelembe a gugli? Legutoljára úgy láttam, hogy n.a.-t kapott :S
    A "szitázás" dologba én kötöttem bele. De mondtam, nem értek a szakmához, lehetséges, hogy ez egy használt kifejezés. Akkor oké...

    De azért azt ne felejtsd el, hogy a magyar nyelvű katalógusok száma véges! Érdemes időben végiggondolni, mi a fontos. Ha elfogytak a katalógusok, linkgyűjtők, utána már nehezebb linkeket szerezni.

    A PR miatt ne görcsölj! Ezer éve nem volt PR frissítés, azt amúgy is a külső linkek száma és minősége fogja növelni.



  7. #17
    Tag sswt logója
    Csatlakozott
    10-10-31
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    57
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szitanyomás

    Abban igazad van, hogy hivatalosabb a nyomás.
    Nem biztos, hogy helytálló a hasonlat, de szerintem autódekoráció vs. autómatricázás is lehet ilyen. Szerintem.
    Mind a 2re szeretnék optimalizálni.

    OK, akkor pr félredobva
    Egyéb észrevétel?



  8. #18
    Szerkesztő FabianGabor logója
    Csatlakozott
    10-11-21
    Hely
    Kolozsvár
    Hozzászólás
    214
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szitanyomás

    Idézet Geri eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ezzel nem ertek egyet. van a sima sortores(soft-break vagy mi a szosz a neve) meg van a rendes sortores amikor uj paragrafust akar kezdeni az iro. mindkettonek megvan a maga szerepe a szoveg tordelesenel.
    Említettem, hogy általában. Persze, hogy a br-nek is megvan a szerepe, de nem kell túlzásokba esni.

    @sswt: Webmaster Tools-ban meg lehet nézni minden kulcsó helyezését, így tudod, hogy mire érdemes, és mire kell rágyúrni.

    Viszont azt ajánlom, hogy minden oldalt 1 kulcsszóra optimizálj. Így éred el a legnagyobb relevanciát.



  9. #19
    Tag sswt logója
    Csatlakozott
    10-10-31
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    57
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szitanyomás

    De akkor más, de szintén fontos kulcsszóra nem leszek jó helyen.
    pl pólónyomás. mondjuk ez olyan példa..ezt a kulcsszót ki is fogom venni, de sokan keresnek erre.



  10. #20
    Szerkesztő FabianGabor logója
    Csatlakozott
    10-11-21
    Hely
    Kolozsvár
    Hozzászólás
    214
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szitanyomás

    Félreértettél. Fogalmazzak úgy, hogy minden aloldalt 1 külön kulcsszóra optimizálj.



A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •