_lacus_ eredeti hozzászólása
Igen, mivel ezek "bérklikkelők" semmi közük a hírlevélhez. Gondolod, hogy aki ilyen "klikkelj pontokért" oldalakon regisztrál, az megvásárol bármilyen terméket, szolgáltatást? Ezek teljesen irreleváns feliratkozások.
Továbbá belezavarnak az analiticsbe is. Egy nap rendben van, de ha rendszeresen megtörténik az ilyesmi, akkor mennyire tudsz kiigazodni a statisztikádban a releváns és nem releváns látogatók között?
Meg ahogy scs is említette, hirtelen plusz napi 6000 látogató (azaz irreleváns bérklikkelő) a tárhelyszolgáltató részéről is kérdéseket vethet fel.
Ez egy másik történet, erre ugrok, mivel próbáltak már ilyen címről jövő emberkék bepalizni minket. Igaz, azok yahoo-s címek voltak, de akkor is.
Ha valakit érdekel, leírom az esetet (a csekkes trükk volt, ámbár még most sem értem egészen, hogyan működik)
Tisztában vagyok vele, hogy sokan használják ezt a megoldást, mivel a gyakori nevek számára a lehetőségek végesek, de ezen esetben feltűnően sok volt az ilyen típusú cím. Vagy lehet, hogy nekem van üldözési mániám.
Könyvjelzők