De jo... Végre valami jot kitalált a Tecso, mennyit hekkeltünk mire mindenkinek ott vigyorgott a képe, erre vége a nótának. Az én olvasatomban jobban sikerült mint gondolták, ide kattintottak a népek nem a fizetett hirdetésekre..
De jo... Végre valami jot kitalált a Tecso, mennyit hekkeltünk mire mindenkinek ott vigyorgott a képe, erre vége a nótának. Az én olvasatomban jobban sikerült mint gondolták, ide kattintottak a népek nem a fizetett hirdetésekre..
Vagy egy teszt volt és megnézték, ki az, aki nagyon akarta használni
Üdv.
Ha nyomon akartad követni a telefonhívásokat, amiket AdWords kattintások generáltak, akkor a weboldalon lévő telefonszámot egy plugin kicserélt egy random 1300 (ingyenes) számra. Tehát valaki kattintott a hirdetésen, megérkezett az oldalra és ez a plugin kicserélte az alap telefonszámot egy másikra. Ha valaki felhívta ezt a számot, akkor aktivizálódott a konverzió és ment az AdWords-nek a jelentés.
Ez nagyon fontos, mert sok üzletágban a telefonhívás a fő konverzió. Eddig csak külsős cégek nyújtottak ilyen szolgáltatást és az ausztrál piacon lévők elég trógerek voltak. Bonyolult implementáció, néha pontatlan, stb, úgyhogy a Google elkészítette a sajátját.
A honlapodon lévő telszámot "becsomagolod" egy kódba, ami annyit tesz, hogy a céges telszámot kicseréli egy másik számra, ha valaki AdWords-ből érkezett.
Az egyetlen probléma, hogy csak AdWords-el működik, organikus látogatásokkal még nem, úgyhogy továbbra is kell használni a híváskövető cégek vacak szolgáltatását, de remélhetőleg most összekapják magukat és javítják a minőséget.
"Rank Doesn’t Matter, Conversion Does"
Baross Ferenc (2014-09-08), Csurga (2014-09-08)
Ez a telefonhívás konverziókövetés elég jül hangzik, de akkor ha jól értem ez az AdWorson kívül jelnleg még nem elérhető?
Pedig milyen jó lenne, ha az Analytics-ben lehetne követni, hogy az organikus kattintások hány telefonhívást eredményeztek.
"az eddig piacon lévő hívás konverzió szolgáltatók megbízhatatlanok és túl bonyolultak voltak"
Erről tud esetleg valaki valamit? Hol érhető el ilyen szolgáltatás?
AdWordsön kívül csak úgy érhető el, ha egy erre specializálódott cégnél veszel ilyen szolgáltatást.
És ha simán csak csinál egy kattints ide a telefonszámért boxot, amire kattintva nyilván megjelenik a szám maga, és ad neki egy onClick Analyitcs eventet? Igaz kevésbé felhasználóbarát, mint alapból megjeleníteni a számot, viszont cserébe fizetett, organikus konverziós csatorna követésére egyaránt alkalmas, és könnyű megcsinálni.
UPDATE: esetleg kötheted egy onFocus eventez is, és akkor nem is kell elrejteni a számot, mondjuk a dolog hátránya annyi, hogy akkor csak azt tudod meg a statisztikákból, hogy az egyes csatornák hány megjelenítést hoztak a telefonszám esetében, azt nem, hogy hány hívást, azt esetleg megbecsülni tudod.
Kód:<div id="telszam" on{click | Focus}="_gaq.push(['_trackEvent', '{plusz infó}', '{plusz infó}', {plusz infó}]);">06-30-xxx-xxxx</div>
ez szerintem lehet felére csökkenti a konverziót (pl. egy lakatosnál kb. minden info-t lényegtelen a telefonszáma kell, most, azonnal - ha nem látom a számot azonnal, bezárom és nyert a konkurencia )
veszel egy sim kártyát és egy 1000 forintos telefont és megszámolod hányan hívnak :P
A Google-s John Mueller "hivatalosan" is azt mondta, hogy csak algo frissítés után állhat helyre a büntetett oldal, akkor is, ha menet közben a problémát orvosolták, tehát az oldal amúgy már rendben lenne:
Google: Pingvin helyreállás csak algoritmus frissítés után! |ITE.hu
Harder (2014-09-09)
Könyvjelzők