Google: bocs, 10.000 rangsorolási tényezőnk van - ITE.hu
Csak hogy leszámoljunk a 200-as mítosszal
Google: bocs, 10.000 rangsorolási tényezőnk van - ITE.hu
Csak hogy leszámoljunk a 200-as mítosszal
hunprobalazs (2016-02-09)
igazából 8-at használ mindegyik, de menőbb ilyen számokkal vagdalkozni
most csinálok egy keresőmotort, ami 1000000 szempontot vesz majd figyelembe. Na?
Mondanátok valami okosat arról, hogy
Számít-e a rangsorolásnál, hogy korábban már voltam egy oldalon?
3 alkalommal látogatta már meg ezt az oldalt. Utolsó látogatás ideje: 2016.02.01.
vidirita (2016-03-06)
én a zend2.com-ot szoktam használni, ha azt a találati listát akarom látni, amit szűz látogató láthat esetleg.
Döbbenet, hogy mennyire nem vagyok sehol így... (de közben meg szépen jönnek a látogatók, és kizárt, hogy ellapoznának a 23. oldalig, csak éppen lehet, hogy máshonnan már jártak az oldalamon, és ezt tudja a gugli is)
Rita, a Search Console-ban láthatod, hogy melyik aloldalad mennyiszer jelent meg a keresőben, mennyi volt az átkattintás, átlag hanyadik helyen van és ami még fontos, hogy milyen kifejezésre keresett a látogató. Remélem nem bántalak meg, de abból amit írtál az előbb, az jött le hogy nem tudod, milyen kulcsszavakra kapod a forgalmat, melyik aloldalaid/írásaid hogy teljesítenek.
Igaz nem teljesen ide vágó a kérdésem, de mivel nem találtam relevánsabb topikot, itt szeretném megkérdezni ...
Az mitől lehet, hogy egy-egy kulcsszónál (nem mindegyiknél!) ha az asztali gépen nézem a helyezéseket, akkor általában az 1-2 helyen van az oldal, viszont mobilon csak a 6-8-ik között van? (Mobilbarát az oldal)
Hogy lehet az, hogy azok az oldalak amik asztalin hátrább vannak mint a mi oldalunk azok egy része mobilon jobb?
Esetleg van valami "trükk" vagy eljárás arra, hogy a mobil oldal jobban szerepeljen?
A helyezéseket mindkét eszközön az előzmények törlését követően inkognitó módban szoktam megnézni, így hogy tudna "hozzákötni" az asztalihoz bármit is?
Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.
Könyvjelzők