Annyit tennék hozzá, hogy ha új domain névvel indulsz el, akkor egy felszabaduló koros domain névben érdemes gondolkoznod. Úgy legalább nem a start vonalról indulsz újra.
Annyit tennék hozzá, hogy ha új domain névvel indulsz el, akkor egy felszabaduló koros domain névben érdemes gondolkoznod. Úgy legalább nem a start vonalról indulsz újra.
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
Azt csak akkor érdemes, ha hasonló téma lesz, mint ami a domain előéletében volt.
Arni
Ezt most tette ki a marketing112
"melyek azok a faktorok, amely alapján rangsorol a Google a 2.0-ás Pingvin megjelenése után."
(Ti is egyetértetek ezzel?)
A másik topicban egy héttel korábban ezt már kitárgyaltuk. De köszi
Ez is korrelációs tanulmány mint a másik, ezért óvatosan kell vele bánni. Például: Nagyon jól hozza ez a közösségi megosztásokat, de ez nem jelenti feltétlenül azt, hogy amiatt alakulnak ki jó helyezések. Általában ami jó közösségi megosztásokkal rendelkezik, az népszerű oldal, sokan nézik, alalcsony a visszapattanási aránya, hosszú a tartózkodási idő, sok a arámutató link, és koros az oldal, stb. Tehát nem azért van jó helyen az oldal, mert sok a közösségi média, hanem azért sok a közösségi média mert jó az oldal. És ilyen szempontból nagyon becsapós, a korrelációs tanulmányok esetén észen kell lenni. Ilyen szempontból jobb a seomozos, mert ott a korreláció mellé odateszik a aseoszakik véleményét, de ezt már tényleg kitárgyaltuk http://entity.hu/keresooptimalizalas...tml#post310344
Sziasztok,
Mik a tapasztalatok? Érintett valakit itthon az új Panda (2013.07.18.)?
Google Confirms Panda Update Is Rolling Out: This One Is More "Finely Targeted"
(Nem találtam megfelelőbb topikot, ha mégis lenne, akkor elnézést...)
Mostanában nem szeretek hozzászólni semmihez, de ezért jár a köszönet Koci. D
koci (2013-07-23)
hát köszönöm
252525252525
Én mondjuk nem láttam Érdekes diagram, de hazánkban a facebook interakciókat kivehetjük az elejéről, mert nem ér semmit. Régen sok like = jó helyezés volt, ma már ilyet nem tapasztalni. A többi szociál média sem nagyon számít, mert nálunk csak a facebook a "menő", a G+-t használják, de nagyon kevesen.
Érdekes még a nofollow linkek előkelő helye a listában.
Arni
Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.
Könyvjelzők