Én pár napja egy magyar híroldalnál véltem felfedezni, hogy a cikk URL-je angol volt, míg maga a cikk magyar. És nem egy többnyelven megjelent cikkről, oldalról volt szó. Én is csodálkoztam, hogy vajon mi célt szolgálhat.
Én nem hinném, hogy ez direkt van. Szerintem szerkesztő megírja, közzéteszi és egy másik szerkesztő vagy főszerkesztő átírja a címet, hogy jobban üssön, az url viszont nem változik (nagyon helyesen).
Üdv.
Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.
Ha az URL-ben szereplő kulcsszavak relevánsak a cikk tartalmával, akkor a gugli "szereti". Kvázi "tag" helyettesítőként, vagy kiegészítéseként is érdemes használni, főleg többször frissülő írások esetén.(Az URL-ben szereplő kulcsszavak fontosabbak (voltak? mesterséges intelligencia) mint a Tag-ben lévők.) Például az url mondjuk "elnökválasztás" és a cikk mondjuk heteken/hónapokon át frissül változó címekkel, mondjuk "elnökválasztás első forduló eredménye" ,"elnökválasztás első és második forduló eredménye" címekkel.
Ha amúgy egy frissített cikk tartalma és az URL már nem teljesen koherens azt is jól kezeli már több mint egy éve a gugli, a frissített tartalom javára. Ez saját tapasztalat.
Utoljára módosítva: Kérdező által : 2021-07-14 10:43
Sok-sok kísérleten vagyok már túl. Az url egy csekély tényező, a title már egy lényegesebb tényező, de maga a content relevanciája (karakter szám, témakör, képek, anchor text, alt tagok, fejezetek, a cikkre jövő hivatkozások horgonyszövege, stb..) a valójába meghatározó...
Tehát lehet változtatni a cikk címét, úgy, hogy az url marad, de nem lehet napi szinten variálni a címet, ezt a Google sem nézi jó szemmel...
Utoljára módosítva: ariel által : 2021-07-15 09:52
Könyvjelzők