De térjünk vissza a téma indító kérdéséhez...
Előre tudod hozni, valahova a 4.-10. találat közé. Ott már van munka, de rossz lesz a konverzió. Le fordulnak róla a látogatók. Elmondom miért. Mert nem szakember írta a tartalmat. És hidd el ez az állítás minden szakmai honlapra igaz, ha csak szövegírásról van szó. Sok "hard core" témában utazó weboldalt boncolgattam és csak azok győztek meg, ahol szaktudást éreztem a karakterek mögött és a lelki szemeim előtt megjelent a mester is.
Más... tiszta szívemből sajnálom, hogy a boldog békeidők (8-10 éve) 1-2 oldalas esetlen, béna, ronda... (freeweb, ultraweb, stb.) honlapjai eltűntek, mert néha igazi kincseket rejtette, már ami a tartalmat illeti. A Google nagy hibája, hogy a grafomán weboldalakat sokszor jobban pozicionálja és részesíti előnyben a tömör, lényegre törők helyet. Jelen esetben... mi a fene értelmes, szakmai dolgot tudsz írni a duguláselhárításról. Egy szövegíró a témáról saját kútfőből semmit! Csak szöveget tud "átvenni", meg átírni.
Az én weboldalamat 64 másik weboldal másolja, kisebb-nagyobb mértékben, átiratban. Ez volt a témában az első olyan oldal ami nem 2-3 aloldallal bírt. Nem is tudom, 300-400 aloldala van jelenleg, de ezt is a kényszer szülte a brutál verseny miatt. Szerintem 20 aloldal/2000 karakterben ki lehetne fejteni minden fontos dolgot. Nem mondom hogy etalon, mert sok gyermekbetegsége van még, de már kicsit meguntam.... A munkásságom 1 millió karakterben : http://www.dugulaselharitas.net
Könyvjelzők