Oldal: 4 / 5 ElsőElső ... 2345 UtolsóUtolsó
Eredmény: 31 - 40 (47) összesen

Téma: “Click fraud”

  1. #31
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: “Click fraud”

    Idézet vidirita eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ne legyél ideges, árt a szépségednek
    te most a legegyszerűbb, szomszéd pistike kattintgat módszert mutattad, egy gépen, egy böngészővel, egy IP-ről, visszalépegetve, stb.
    ha valaki komolyan lekattintgat akár 200ezer forintot egy délelőtt alatt a konkurenciánál, az nem így csinálja.

    Ettől így nem kell félni valóban, erre írtam én is alább, hogy ilyenekre nekem is visszatérítgetett már a G.

    Én nem erről beszélek, hanem arról a nagyüzemi megoldásról, amit Vittore feszegetett korábban.
    Még nem is láttál élőben... Ha egy életen át idegeskedek, még akkor is marad zsákszámra

    tőlem átmehetünk a fantázi világba, ahol a gonosz háttérhatalom a gyíkemberekkel karöltve lakattintgatják a tisztességes magyar vállalkozó adwords hirdetését. Mert a camtrail túl lassan hat, így pedig ki lehet éheztetni őket.. és ezt tényleg igaz,mert true story.

    persze meg is lehet tanulni adwordson hirdetni, de az nem olyan izgalmas


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  2. The Following 2 Users Say Thank You to DomainFlotta For This Useful Post:

    Freedom (2016-05-21), Rosejbni (2016-05-20)

  3. #32
    Új tag
    Csatlakozott
    16-03-08
    Hozzászólás
    9
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: “Click fraud”

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Attól, hogy fizetsz a konkurencia hirdetéseit lekattintgassák, te nem kerülsz előrébb.

    Az fog történni, hogy a konkurenciádnak megnövekszik a CTR aránya. Az eddigi 0,4% helyett lesz 12,5%. Amit a Google jónak ítél ezért jutalmul csökkenti nekik a kattintási díjat (CPC). Nyilván a konverzió csökkenni fog, mert nem valódi kattintások lesznek. Viszont a valódi kattintásokat olcsóbban szerzik meg.
    Így a kérdés az, hogy neked van több pénzed fizetni a csaló kattintókat vagy neki, hogy pótolja a veszteséget, ami lehet nem is veszteség, mert annyival olcsóbban szerzi meg a valódi látogatókat is.

    Bárhogyan is alakul, ettől te nem kerülsz az első 4 találati lista élére. Sőt. Ha nem tudsz hasonlóan magas CTR arányt produkálni, akkor te vagy a rossz hirdető, aki büntit kap és drágábban hirdet.
    Ugyanaz a helyzet alakul ki, akkor így is, csak ebben az esetben nem a konkurencia hirdetéseinek lekattintásáért fizet valaki, hanem a sajátjáért.

    Viszont: Azok kerülnek a fizetett találatok közé, akik a legtöbbet hajlandók fizetni kattintásonként. Ha zárcsere témában X Ft-ot fizetek egy kulcsszóra/kattintás és ezzel megszerezem az első helyet, majd fizetek valakiknek, hogy lekattintsák a hirdetésem, megnő a CTR, ami miatt csökken a kattintási díjam, így az első helyért kevesebbet kell fizetnem, mint a 2-3-4. helyért. A google persze ezen sem veszítene, hisz ugyan kevesebbet fizetek kattintásonként, de több a kattintás, így ugyanott vannak(a ház mindig nyer). Viszont a konkurencia többet fizet/kattintás és mivel én vagyok az első helyen, az én hirdetésem az amire jó eséllyel kattintani fognak, hisz a legtöbben valószínűleg az első találatra kattintanak, így megint csak megérte csalni.



  4. #33
    Bölcs
    Csatlakozott
    12-08-31
    Hozzászólás
    1.032
    Begyűjtött 351 köszönetet
    239 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: “Click fraud”

    Idézet Gabi888 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ugyanaz a helyzet alakul ki, akkor így is, csak ebben az esetben nem a konkurencia hirdetéseinek lekattintásáért fizet valaki, hanem a sajátjáért.

    Viszont: Azok kerülnek a fizetett találatok közé, akik a legtöbbet hajlandók fizetni kattintásonként. Ha zárcsere témában X Ft-ot fizetek egy kulcsszóra/kattintás és ezzel megszerezem az első helyet, majd fizetek valakiknek, hogy lekattintsák a hirdetésem, megnő a CTR, ami miatt csökken a kattintási díjam, így az első helyért kevesebbet kell fizetnem, mint a 2-3-4. helyért. A google persze ezen sem veszítene, hisz ugyan kevesebbet fizetek kattintásonként, de több a kattintás, így ugyanott vannak(a ház mindig nyer). Viszont a konkurencia többet fizet/kattintás és mivel én vagyok az első helyen, az én hirdetésem az amire jó eséllyel kattintani fognak, hisz a legtöbben valószínűleg az első találatra kattintanak, így megint csak megérte csalni.
    Ezt azért nem találom jó ötletnek, mert lehet hogy a hirdetésed fel tudod így tornázni, lehet több is lesz a látogatód, de ebből még nem következik feltétlenül a konverzió növekedés is és akkor semmit nem értél el ezzel, csak még értetlenebbül állsz a dolog előtt. A google folyamatosan A/B teszteli a hirdetéseid és a legerősebbet, a legjobban konvertálót hagyja a végén versenyben. Kár felhúzni olyan hirdetést, ami egyébként sem teljesít jól, vagy jobban, mint a konkurensé.



  5. #34
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: “Click fraud”

    Idézet Gabi888 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ugyanaz a helyzet alakul ki, akkor így is, csak ebben az esetben nem a konkurencia hirdetéseinek lekattintásáért fizet valaki, hanem a sajátjáért.

    Viszont: Azok kerülnek a fizetett találatok közé, akik a legtöbbet hajlandók fizetni kattintásonként. Ha zárcsere témában X Ft-ot fizetek egy kulcsszóra/kattintás és ezzel megszerezem az első helyet, majd fizetek valakiknek, hogy lekattintsák a hirdetésem, megnő a CTR, ami miatt csökken a kattintási díjam, így az első helyért kevesebbet kell fizetnem, mint a 2-3-4. helyért. A google persze ezen sem veszítene, hisz ugyan kevesebbet fizetek kattintásonként, de több a kattintás, így ugyanott vannak(a ház mindig nyer). Viszont a konkurencia többet fizet/kattintás és mivel én vagyok az első helyen, az én hirdetésem az amire jó eséllyel kattintani fognak, hisz a legtöbben valószínűleg az első találatra kattintanak, így megint csak megérte csalni.
    Jajj.. jajjj..jaajjjjj

    Kérlek ismerd meg az adwords-t, mielőtt elméleteket kezdesz el gyártani. Pár logikai hiba, amit elkövettél:
    1. Nem az kerül az első 4 helyre, aki a legtöbbet hajlandó fizetni érte. Van úgy, hogy neked 510 Ft egy kattintás, nekem meg 51 Ft, pedig ugyan az a kulcsszó
    2. Nem az a lényeg, hogy minél többen kattintsanak egy hirdetésre, hanem az, hogy a kattintások ára megtérüljön
    3. Nem mindig az első hely éri meg. Van, amikor direkt arra célzunk, hogy a 4. helyen jelenjen meg a hirdetés
    4. Minek fizetni valakinek, hogy kattintással növelje a CTR -t, amikor van rá ingyenes módszer is?




  6. #35
    Új tag
    Csatlakozott
    16-03-08
    Hozzászólás
    9
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: “Click fraud”

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    [*]Nem az kerül az első 4 helyre, aki a legtöbbet hajlandó fizetni érte. Van úgy, hogy neked 510 Ft egy kattintás, nekem meg 51 Ft, pedig ugyan az a kulcsszó
    Ezt egy adwords-el foglalkozó oldalon olvastam, hogy licitálni kell a kulcsszóra és a licitet nyerő kapja az adott pozíciót. Akkor ezek szerint nem így van. Akkor abban mi a logika, hogy neked 510 Ft egy kattintás, nekem meg 51 Ft, pedig ugyan az a kulcsszó?



  7. #36
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: “Click fraud”

    Idézet Gabi888 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ezt egy adwords-el foglalkozó oldalon olvastam, hogy licitálni kell a kulcsszóra és a licitet nyerő kapja az adott pozíciót. Akkor ezek szerint nem így van. Akkor abban mi a logika, hogy neked 510 Ft egy kattintás, nekem meg 51 Ft, pedig ugyan az a kulcsszó?
    Részigazságot olvastál. Licitálni kell a kulcsszóra, de nem azé jelenik meg, aki a legnagyobbat adja érte.

    Amúgy miért nem iratkozol fel a hírlevél listánkra? Ott mindent megtudsz és még olvasnod sem kell, mert videók...

    Azé jelenik meg, aki akinek a hirdetése minőségibb.
    Ha én jobb beállításokkal, jobb hirdetést csinálok, jobb landing page oldallal, akkor lenyomom a Te 510 Ft -os licitedet. Ennek a következő a logikája: A Google -nek nem éri meg unalmas, rossz és érdektelen hirdetéseket megjeleníteni a felhasználóinak. Ezért a szar hirdetéseket bünteti, a jókat jutalmazza.

    Így lehet a nagy multikat megverni az adwordsben azzal, hogy jobb hirdetéseket csinálsz. Egy idő után nem lehet finanszírozni erőből (ez most itt a pénzt jelenti) a rossz hirdetéseket.



  8. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Gregory Stone (2016-05-24)

  9. #37
    Bölcs Gregory Stone logója
    Csatlakozott
    09-09-28
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    1.319
    Begyűjtött 529 köszönetet
    317 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: “Click fraud”

    Kíváncsiságból ma jobban kielemeztem a hirdetéseim. Kis budgettel hirdetek, nem várok tőle megtérülést csak a kattintást optimalizálom. Az új tanult dolgokat nézegetem. Viszont most észrevettem hogy egy hónap alatt az 500 látogató amiért fizettem nem volt átlagosan csak 0.1mp az oldalon. Tegnap is 20 látogató volt hirdetésből aminél 0.0 mp. Ez mi ha nem lekattingatás? Kattintások 80% nem valós. Egy másodpercet sincsenek az oldalon.



  10. #38
    Szerkesztő morta logója
    Csatlakozott
    14-04-05
    Hozzászólás
    261
    Begyűjtött 95 köszönetet
    75 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: “Click fraud”

    Ha analyticsben nézed, akkor az lesz a probléma, hogy az analytics nem tudja megmondani, hogy mennyi ideig volt egy látogató az oldalon. Akkor tudja megmondani, hogy mennyi időt töltöttek egy adott oldalon, ha onnan átkattintanak egy másik aloldalra.
    Az oldalad ráadásul onepager, így extra magas a lehetőség, hogy valaki úgy pörgeti végig, hogy nem kattint át egy aloldalra sem. Eltölt 20-30 másodpercet a főoldalon, de az analytics ezt nem tudja mérni, így 0.0 másodperc oldalon töltött időt fogsz látni.

    Szóval ez nem feltétlenül lekattintgatás.



  11. The Following 2 Users Say Thank You to morta For This Useful Post:

    DomainFlotta (2016-05-24), Gregory Stone (2016-05-24)

  12. #39
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: “Click fraud”

    Idézet Gregory Stone eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Kíváncsiságból ma jobban kielemeztem a hirdetéseim. Kis budgettel hirdetek, nem várok tőle megtérülést csak a kattintást optimalizálom. Az új tanult dolgokat nézegetem. Viszont most észrevettem hogy egy hónap alatt az 500 látogató amiért fizettem nem volt átlagosan csak 0.1mp az oldalon. Tegnap is 20 látogató volt hirdetésből aminél 0.0 mp. Ez mi ha nem lekattingatás? Kattintások 80% nem valós. Egy másodpercet sincsenek az oldalon.
    A látszólag nulla másodperces látogatásokra a magyarázat a következő: Az oldalon (például a kezdőoldalon) eltöltött idő kiszámításához az Analytics két időpont között eltelt időt vesz figyelembe: a kezdőoldal betöltődési időpontját, és azt az időpontot, amikor a kezdőoldalról a felhasználó a webhely egy másik oldalára navigál. Ekkor a kezdőoldalon eltöltött idő a két időpont különbsége. Egyszerű tehát az oldalon eltöltött idő mérése azokban a helyzetekben, ha a felhasználó a webhelyen belül több aloldalt is megtekint.

    Ha viszont a látogató csak egy oldalt néz meg, és arról nem navigál egy másik aloldalra (például mert kilépett a böngészőből vagy a Vissza gombra kattintott), az Analytics számára csak egy időpont ismert: ez pedig az adott oldal betöltődésének időpontja. Tehát függetlenül attól, hogy a látogató valójában mennyi időt töltött azon az egy oldalon, az Analytics nulla másodpercet fog hozzá társítani.

    Mi lehet a megoldás?

    Az oldalon vannak gombok, amikre kattintva az oldal aljára jutunk.
    Ezekre a gombokra lehetne Analytics eseményeket bekötni, amely szintén interakció, így láthatóbb lesz az oldalon töltött idő és javul a visszafordulási arány.
    https://developers.google.com/analyt...yticsjs/events

    A másik lehetőség, a görgetés figyelése: beszélni kell a programozóval, hogy a fenti eseményeket akkor is generálni kellene, ha a felhasználó mondjuk eljut az oldal 20-40-60-80-100%-ig. Ez szintén interakciós esemény, szintén reálisabbá teszi az említett két mutatót.



  13. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Gregory Stone (2016-05-24)

  14. #40
    Bölcs Gregory Stone logója
    Csatlakozott
    09-09-28
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    1.319
    Begyűjtött 529 köszönetet
    317 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: “Click fraud”

    Nagyon szépen köszönöm. Javítottunk is. Akkor hirdetgetek tovább.



  15. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2016-05-24)

Oldal: 4 / 5 ElsőElső ... 2345 UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •