"Itt a Google árösszehasonlítója, Magyarországon is bekapcsolták a funkciót"
Idézet a cikkből:
"A világ számos országa után a héten Magyarországon is elérhetővél vált a "Shopping-hirdetés", a Google új, termékalapú hirdetési megoldása. Egy hazai szakértő szerint fel fogja forgatni a piacot: élénkül a verseny, lesznek nyertesek és vesztesek, de a vevők mindenképpen jól járnak."
Freedom (2019-06-09)
Ha ez nem fizetős, akkor a cégek is jobban járnak, mert horror árakat kérnek az árukereső és társaik...
Ja, hirdetés... akkor fizetős, vágom már
Akkor többet kell számolni, de csak nem kell egy-egy cégnek milliókat költenie havonta ebben a rendszerben (mint ahogy az árukeresőn és társaikon)
További aggályokat fog okozni, hogy mindig a legolcsóbb árral rendelkező boltot fogja megjeleníteni, ami nem éppen a kkv-knek kedvez, hanem a multiknak. Bár én is kíváncsi vagyok, a gyakorlatban hogyan fog ez menni majd.
Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.
Úgy, hogy fizetni kell érte.
Amúgy a legolcsóbb hirdetési megoldásként tartják számon a webáruházak számára. Ezért is fogja kinyírni az árukereső oldalakat, akik most kattintás után kértek pénzt, de a Google től vásárolták a forgalmukat.
Eddig miattuk nem vezették be.
Amúgy még most sem indult el, mert hirdetést nem tudsz futtatni, csak regisztrálni.
A webshopoknak is meg kell felelni egy csomó feltételnek, ahogy a termékeknek is. Annyira nem egyszerű a technikai feltételrendszer sem.
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
Ennek külön piaca van, az Amazonon pl. ténylegesen vásárol a user, megírja az 5*-os értékelést (verified purchase), majd elküldi az értékelést eladónak, aki visszatéríti neki a teljes árat, vagy egy részét.
Nem tudom, ezt hogy lehet kivédeni, hogy így vásároljanak értékeléseket.
vidirita (2019-06-11)
Könyvjelzők