Üdv!
Az elmúlt 1-2 hónapban sikeresen regisztráltam egy webáruházat néhány magyar árösszehasonlító oldalra. Az oldal áprilisban PR3-ról lépett PR4-re, azonban a legutóbbi PR frissítésnél újra 3-as PR-t kapott.
Kérdésem az lenne, hogy elképzelhetőnek tartható-e, hogy a gugli egyszerűen fizetett hirdetéseknek tekintette ezt a 3 x 2000 (ennyi termék van a webáruházban) backlinket és ennek köszönhetően esett vissza a PR?
Tisztában vagyok vele, hogy a PR-nek nagyon elenyésző szerepe van manapság az oldal helyezésében. A helyezéseim, a látogatottság ill. a forgalom is folyamatosan nő, tehát ez is azt támasztja alá, hogy a PR csökkenéssel nagy baj nem történt.
Azonban: ha úgy gondolok a PR-ra, mint a backlinkjeim minőségének egyfajta pontszámára, akkor elképzelhető, hogy a sok "fizetett backlink" miatt a PR megcsúszott.
Helyes-e a fenti gondolatmenet, illetve aggódjak-e tovább az árösszehasonlító oldalak miatt?
Hasonló témák:
Könyvjelzők