A hetekben bevezetett 4. adwords hirdetés elhozta az organikus találati lista halálát. A külföldi fórumokon már előre prognosztizálták az eredményt és elég sokan szóvá is tették. Ez főként az erős kulcsszó versenyben szereplő témák és tartalmakat érinti legjobban. Nem elég, hogy a 4 darab hirdetési egység már méreténél fogva akkora vizuális csömört okoz, hogy ott elvésznek a mezei látogatók. Ezen felül a térképes találatok is az organikus találatok felett jelentek meg. Mobilon és asztalin eszközön is legalább kettőt-hármat kell görgetni, hogy az organikus listát lássuk. Véleményem szerint ez a 4 darab adwords hirdetés a látogatók 80-90%-át elviszi. Így el fognak szabadulni a drága kulcsszavak árai (ahogy hallottam tegnap, már el is szabadultak). Három kemény szolgáltatási témára van rálátáson, és ezekben 50-60%-al estek vissza telefonos megkeresések az új hirdetési rendszer bevezetése óta, úgy hogy az érintett weboldalak most is a top 3-ban vannak. (Freedom pajtás már évekkel ezelőtt megjósolta a Google lépéseit.)
Könyvjelzők