Arra értettem, hogy ott van példának okáért a főoldali cikk.De egyáltalán a tartalom.Kéne egy kicsit vele dolgozni.Ha a csóka nem írja meg, akkor ezt neked kell megtenned.
Arra értettem, hogy ott van példának okáért a főoldali cikk.De egyáltalán a tartalom.Kéne egy kicsit vele dolgozni.Ha a csóka nem írja meg, akkor ezt neked kell megtenned.
Ha egy új oldallal meg tud előzni, akkor valamit nagyon nem jól csináltatok. Másoljátok le ti, amit ő csinál + még tegyetek rá 10%-ot és akkor nem lesz gond.
GREY HAT: linkeljétek meg az oldalát nem releváns kulcsszavakkal...
A nem releváns kulcsszavakkal történő linkelés hogyan hat? Nem vágom... (elég áttételes eredményt gyanítok csak e mögött). Elárulnátok, hogy ezzel mit és hogyan lehet elérni?
Az oldaluk új, de a domain nagyon régi, ezért előzött le minket. Gondolom a nem releváns linkeléssel arra gondoltál, hogy a konkurenst linkeljem így. Na ezt a dolgot már teljesen elvetettem, mert az energia amit ebbe belefektetek, azt belefektethetem a saját oldalunk releváns linkelésébe, ráadásul a nem releváns link is link, szóval akarva, akaratlanul az is növeli az pozíciójukat.
2SW: Nem vetettem még el a főoldali szöveg átírását, de nagyon nehéz. Nem azzal van gond, hogy nehezemre esne új szöveget írni, ami sokkal hosszabbb, több infót tartalma és volna benne elég kulcsszó is így, hanem az a gond, hogy rövid, de lényegretörő szöveg kell a klienseknek, mert ők az oldalon alapinformációkat keresnek, nem pedig az autó gumiabrcsméretét. Az utasok visszajelzése alapján a legtöbben azért választottak minket, mert egyszerű az oldal és könnyen áttekinthető, és ez a konkurenciával szemben nagy előnyünk, mert a legtöbben minden információt ráződítanak a kliensekre. Szóval ne érts félre, én értem mit mondasz, és ha tisztán webmester fejjel gondolkodnák, akkor azonnal megtenném, de nekem a kliens helyébe is bele kell magamat képezelni, és itt átmegy a dolog SEO-ból pszihológiai marketingbe és ez az amit sok webmester nem ért meg. Jah, amúgy már kicsit belekutyultam azóta a szövegbe és néhány releváns szót már bele is írtam a szövegkörnyezetbe.
Na , E1 eddig kellett várnod, hála a linkeknek már 1. vagy !
A GH az egy kicsit más.
Ha ezt teszed, azt kívánom bár lenne pár ezer olyan versenytársam mint Te vagy.
A G ugyan azt állítja, a PR már nem olyan fontos és ezt az idők folyamán egyszer - kétszer el is nevezték másnak.
Létezik egy viszonylag új kifejezés, melyet a megszerzett "linkerőre" használnak és ez a link juice.
Egyik kereső sem tagadja, hogy egy erős oldalról mutató link jobb mint a gyengébbről.
Ezek után mit is jelent, ha valamelyik oldalamra 1000 linket küldesz nem releváns kulcsszavakkal?
1. A cél oldalnak tényleg nem használsz vele, mert anchor nem releváns (bár egy picit ez is használ!)
2. Mi történik a többi oldalammal? Ezekre a siteon belül releváns linkek mutatnak, felpumpált linkjuice-szal. Hála Neked.
Ergo: dolgoztál, jól jártam.
A kipiszkálás ügyében a Bagi Zoli által írt Proxy linkes történet tud segíteni.
Illetve az inverze, mert Ő a kivédéséről írt.
De nem érdemes vele játszani, mert lehet a versenytárs is ismeri a trükköt, de legalábbis utána járhat.
És azt sem nehéz megtalálni, hogy ki küldött proxys linket.
Ahhoz, hogy működjön a BH (ez tényleg az) trükk, kemény linkek kellenek.
Megéri?
Ezeket a kemény linkeket inkább a saját oldalad előnyére, mint a másik hátrányára érdemes használni.
Hm, hamarabb megvan az eredmény, mint gondoltam volna. Jelenleg a taxi schwechat kulcsszavakra elsők vagyunk, viszont a bratislava schwechat-ra még mindig előttünk a konkurens, ráadásul feljött az első helyre. Azt hiszem, hogy a jövő hónapban megküldöm az oldalt megint néhány linkkel (egyszerre gyanús lehet G bácsinak), csak most kicsit máshogy lesznek benne a kulcsszavak. Mindenkinek köszi az eddigi együttműködést.
U.i.: Ha fordítva írom be a kulcsszavakat, máris lent vagyunk. Fog még kellenem kicsit dolgoznom a dolgon.
Könyvjelzők