Nézegetem a statisztikámat, és elképesztő, hogy honnan jönnek látogatók...
Persze longtail-ből leginkább, de mégis pár ötlet.
1. Csináltam egy cikket a látogatóknak, hogy honnan jön a forgalom. Azaz a cikk címe: Honnan jönnek az oldalra látogatók, milyen szavakra...
Bemásoltam párszázat... a párezerből...
És LOL: 3 hónap elteltével csak az a cikk rengeteg új látogatót hoz!
Megyek kibővítem a cikkem többezerfősre.
2. Én a saját oldalamon a szakmámhoz közel álló szaktekintélyek neveit (kb. 100 név van benne) és előadásairól csináltam egy cikket. nem érinti a szakmát közvetlenül, nagyon közvetetten. Mégis a legjobb behozó oldal már 1.5 éve. Nemcsak látogatják, hanem maradnak is rajta!
Ha pl. asztalos vagy, akkor mi lenne, ha felsorolnád az összes jó építész nevét, aki a kamarában van? Megér egy cikket? Veszítenivalód nincs... és hozhat sok új látogatót.
3. Van a szakmád... vagy a terméked. ok. Próbálj meg optimalizálni a tevékenységre/megoldandó problémákra.
Mik a legjellemzőbbek? Asztalosnál: fafaragás? Fúrás?
Nem tudom... te ismered jobban. Csinálj ezekről a tevékenységekről külön cikkeket. Nem tudhatod honnan jön a legtöbb... Nekem van legalább 50 cikk tevékenységről, problémamegoldásról és van 3-4 olyan, amiről nem is gondoltam volna, hogy ennyi forgalmat generál! Nem beszélve a többiről, ami szintén hoz!
4. Nézd meg a célcsoportod... Kik?
Középosztály? De mégis? Bútorvásárlók? Ok...
Akkor csinálj egy cikket a bútorvásárlókról. Még mit vesznek a középosztály tagjai? Televíziót? Ok... akkor mi lenne, ha csinálnál egy cikket televízió és a bútor kapcsolatáról, harmóniájáról? (pedig te csak asztalokat adsz el...)
Ezzel a technikával van 1 (véletlen készített) oldalam, ami a legeslegnagyobb forgalmat generálja...
Nem gondolnád, hogy milyen apróságokon múlnak nagy dolgok!
Kinek milyen tippje van még?
Hasonló témák:
Könyvjelzők