- keyword valasztas
-
Új tag
keyword valasztas
Kulcsszo valasztasban kernem a tanacsotokat , de nem igazan SEO semmel hanem a jozan *******i eszre is hagyatkozva. Ha a parkettat adnam meg sokkal tobb lenne az ellenfelem viszont hatalmas a havi lokal kereses 1,2 millio az usaban.Ezzel is elegge elol tudnek lenni de megis elkell gondolkodni mason is. Ha peldaul laminalt parkettat es meg par tipusu parkettat adnek meg annak a havi keresese csak 40k tipusonkent havonta kb az usaban. Szerintem new york kb a 20%-at teszi ki az usa kereseseknek ebben a temaban.(magan velemeny nem tom hol lehetne errol statisztikat talalni) Az en uzletem ugy mukodik , hogy felhiv az ugyfel , elmegyek hozza, adok arajanlatot es ha olcsobb vagy jobb vagyok a versenytarsaimnal akkor lehet menni kalapalni. Szerintetek szazalekosan nem erne meg inkabb azokra az ugyfelekre ramenni akik mar tudjak mit akarnak ,hiszen konkret tipusra keresnek. Valoszinu sokkal tobszor kell oda menni ahoz aki parkettat keres mintakkal vagy aki csak sotet laminalt padlot szeretne. Szerintem sokkal nagyobb szazalek lenne vevo a tipusbol mint az altalanos parkettabol. Majd megfejtegetjuk ha van erdeklodes a temara.
-
-
re: keyword valasztas
Természetes konkrét terméktípúsra, gyártóra kereső látogatók esetén magasabb konverzióra számíthatsz, hiszen már más szintjén vannak a vásárlási szándéknak.
USA államok közötti eltérő forgalom vizsgálatához az adwords kiválóan alkalmas :-)
-
-
re: keyword valasztas
A "parketta" szóra elég nehezen fogsz előrevánszorogni, mert hatalmas rá a konkurencia. Másrészt meg kell küzdened az elsőségért a parkettagyártókkal és kereskedőkkel is.
De a "parkettázás", vagy a "parkettázó mester" kifejezések nyerőbbek lehetnek, mert aki erre keres, annak te vagy az embere.
A látogató fejével kell gondolkodni: melyek azok a kulcsszavak, amelyek leginkább fedik a te kínálatodat?
És persze az Adwords Keyword Toolban ellenőrizgetni mindet, hogy keresnek-e rá, illetve a Google találati listán, hogy mekkora a konkurenciád.
Ezeket az infokat összegezve kb. képben leszel, mely kulcsszavakra érdemes építened.
-
-
re: keyword valasztas
Keress rá a kulcsszavakra a Google Trends-ben. A legjobb kulcsszavak, amelyekre érdemes ráállni és van esélyed elôrejutni, azoknak az értéke közepes. Persze ha van megfelelô háttered, elég nagy költségvetésed akkor ráállhatsz a legerôsebb kulcsszóra is.
-
-
Szerkesztő
re: keyword valasztas
Szerintem is érdemesebb minél specifikusabb dolgokra optimalizálni. Példának okáért az egyik webshopomon számítástechnikai és elektronikai, telekommunikációs eszközöket és kiegészítőket árulok, mégis a legtöbb eladásom a konkrét típusokra optimalizált látogatókból származik. Mobiltelefon kulcsszóra előre kerülni meg se próbálok...
-
A téma címkéi:
Hozzászólás szabályai
- Új témákat nem hozhatsz létre
- Válaszokat nem küldhetsz
- Fájlokat nem csatolhatsz
- A hozzászólásaidat nem módosíthatod
-
Fórum szabályzat
Könyvjelzők