Azon töröm a fejem, hogy egy olyan cikk, amit a G Analytics szerint 68 alkalommal néztek meg, hogy kaphatott a face szerint a cikkben nyomható like-gombra 124 like-ot?
Valamelyik téved, nem?
Azon töröm a fejem, hogy egy olyan cikk, amit a G Analytics szerint 68 alkalommal néztek meg, hogy kaphatott a face szerint a cikkben nyomható like-gombra 124 like-ot?
Valamelyik téved, nem?
Melyik a több?
68 centiméter, vagy 124 Liter?
Kb. ennyi hasonlóság van a 2 szám között.
A lájkok száma nem egyenlő a megtekintések számával. Tény, hogy van arányosság a kettő között (több like, több megtekintés), de nem szám szerint.
Pl. mehet like, megtekintés nélkül is, mert mondjuk tetszett neki a cím / kép. Vagy megtekintés nélkül hozzászólnak egy megosztáshoz, azt is számolja az FB, stb.
Üdv.
Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.
Kérdező (2019-05-21)
A cikkben elhelyezett like számlálók valójában reakciót mérő eszközök. A cikket meg sem kell nyitni ahhoz, hogy ez a szám magasabb legyen.
Pl. a cikk megnyitása nélkül: 100 hozzászólás + 30 megosztás ér el a bejegyzésed a Facebook felületén, a cikk-URL like számlálóján: 130 szám jelenik meg (anélkül, hogy bárki is megnyitotta volna a cikket magát) és így tovább.
Ebben a példában az G Analytics 0 (nulla) látogatót mérne, míg a "cikkben nyomható like" gombon 130 szám jelenik meg.
Szerintem ő arra gondolt, hogy elhelyezett az adott cikkben a weboldalán egy like gombot, amin kapott 124 like-ot, de a Google szerint nem nézték annyian a cikket.
Magyarán ha van egy like gombom a weboldalamon a cikkben, akkor ha azt valaki megosztja és a Facebookon likeolják azt a megosztást, akkor a weboldalon lévő like gomb is számolja? Eddig nem is tudtam, hogy van összekötés más megosztásánál lévő like-nál a weboldalon lévőével.
Utoljára módosítva: Xlay által : 2019-05-21 09:56
Kérdező (2019-05-21)
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
Kérdező (2019-05-21)
Könyvjelzők