A google megevett egy újabb piacot: az eseménygyűjtő oldalakét. Infók: https://blog.google/products/search/...s-we-can-help/
DomainFlotta (2017-05-17)
Megnéztem, de közel sem olyan jó, mint a facebook esemény kigyűjtő oldalak.
Amúgy egy másik Google hír, hogy ingyenessé tette a classroom felületét így bárki indíthat e-learning kurzust.
Ha van ebben valakinek tapasztalata, nyisson neki topikot, mert lenne pár kérdésem.
A link: https://classroom.google.com/
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
Contu (2017-05-26)
A Google a nagy volumenű, linképítési célzatú cikk kampányok veszélyeire figyelmeztet.
https://webmasters.googleblog.com/20...scale.html?m=1
(Mondjuk nem csoda: a netet ellepték az indiaiak a Path.com, Medium.com, Change.org, Huffingtonpost, stb. kaliberű "contributor" posztok értékesítésével. Persze ez csak egy része a dolognak, de érdemes vigyázni az ilyesmivel.)
Utoljára módosítva: Akka által : 2017-05-26 11:38
Az igazán jó kérdés, hogy mi a "large scale" - 50 link? 100 link? 1000 link? Abszolút vagy relatív az érték?
Van-e olyan ingerküszöbe a Google-nek, hogy nálunk releváns legyen az ezen való aggódás? (szerintem nem)
Persze aki angol nyelven motorozik, annak már aggasztóbb, hisz egy havi 1000 keresésre optimalizált oldalra is 100+ domain linkel.
Nyilván relatív. Ráadásul a hivatalos közlemény sokszor messze áll a valóságtól, vagy nem, de azért ferdít..
Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.
Better Ads Standard. 2018-tól már a saját hirdetéseit sem jeleníti meg a Google, ha nem pipec az oldal.
hxxps://adsense.googleblog.com/2017/06/building-better-web-for-everyone.html
egész pontosan a Chrome nem jeleníti meg ha jól olvastam a cikket. Kérdés, hogy ez mit takar majd, egyelőre a popup cuccokat nevesítik, mint zavaró tényezőt. Érthető.
Ugyanarról van szó, amiről korábban is írtak, hogy csináltak egy better ads standardot (nincs popup, nincs várj 10 másodpercig, és aztán kattints, stb) amiben benne a Google, Facebook, stb. és ami ennek nem felel meg, azt ki fogja szűrni.
Ez egy jó kezdemenyézés, hogy korlátok közé akarják szorítani a reklámok erőszakosságosságát, mert egyértelmű, hogy csak így lehet elérni egy középutat, hogy az oldalak is meg tudjanak élni, és a userek se tiltsák le az összes reklámot, csak a zavaróakat, erőszakosokat.
Könyvjelzők