djarni eredeti hozzászólása
Amiket leírtál, az nem a jelen, hanem szerintem 2 évvel ezelőtti állapotokat tükröz, ráadásul az általad leírt dolgok felével nem is értek egyet. Némely dolgot nem tudom, honnan vettél, de abszolút irreleváns, soha nem is volt ilyesmi..
Frissítve..
A div-es szerkezet logikusabb a legtöbb körülmények között, ha lehet, azt használjunk. Viszont vannak bizonyos tartalmak, melyek megkövetelik a táblázatos elrendezést. Én továbbra se tartom előnyösnek, ha a táblázatos szerkezet az oldal dizájnját szolgálja.
Most is van értelme a kód tartalom arányának megfelelő tartása, de a felhasználói élmény fokozása érdekében rengeteg js-t alkalmazunk, ami nem baj, pláne, hogy a google is bele tud nézni.
Kulcsszósürüséggel se régen, se most nem kellett foglalkozni. Értelmes, nem zavaró szöveg kell, ahol úgyis használunk kulcsszavakat, hiszen amiről írunk, az többször "elhangzik".
Még mindig sokat számít, ha egy domain rendelkezik régi tartalommal. Aztán nem lehet megmondani, hogy mikor kapja meg egy oldal a bizalmi értéket, ez témától függ. Van, ahol pár hét, van ahol 1-2 év kell.
A H tagokkal továbbra is sokat lehet javítani egy oldal relevanciáján, ha megfelelően használjuk. Negatív hatást nem produkál, ha van 10 darab H1, de helyes használat esetén pozitív előnyöket élvezhetünk.
Én még nem láttam előnyét, hátrányát az oldal betöltődési idejét figyelve. Persze, itt nem a szélsőséges esetekre gondolok, hanem a normálra. Van pl a google-nek egy ellenőrzője, a page speed online. Sokan esküsznek rá. Én úgy vettem észre, mindegy, hogy 30-as az érték, vagy 90-es.
Linképítés? Divat lett? Lejárt lemez! Egyre kevesebbet számít. Linkkatalógusokat lekukázta a google, párat meghagyott a régebbek közül. Oda érdemes bekerülni. Többet érnek a természetes linknek látszó linkek. Nagy hangsúlyt fektet a google a felhasználói viselkedésekre. Ez részben a közösségi oldalak felől jön, részben pedig a találati listákon való történésekre öszpontosít.
Könyvjelzők