Sokan, talán a fórumon mindenki használ Analyticset a webanalitikai mérésekhez. Biztosan sokunknak vannak egyedi, igényre szabott jelentései, profiljai, speciális szűrői, szegmensei, stb.
Arra gondoltam, hogy ebben a topicban megoszthatnánk 1-2 ilyen hasznos információt, illetve segíthetnénk azoknak akik valamilyen problémára keresnek egyéni megoldást.
Nos kezdeném a sort egy egyszerű, bár igen hasznos és időtakarékos organikus kulcsszókutatási profillal és speciális szegmenssel.
1. Lépés: Profil létrehozása a non-branded organikus forgalom nyomon követésére. (alapvetően a kulcsszókutatáshoz nem feltétlen szükséges, de időt spórolhatsz vele)
Az új profil létrehozása után két profil szűrőt kell létrehozni.
- organic forgalom (http://screencloud.net/v/3V4d)
- non branded (http://screencloud.net/v/EnYZ) - Érdemes majd egyéni szegmenseket is létrehozni, hogy minden eshetőséget ki tudj zárni. Példa a brand-re: Ha a Te brand neved a "Legends", akkor érdemes "legend" szót írni a "brand-neved" helyére
+1 Ha a belső forgalmadat kizártad már egy másik profilban, akkor azt itt is használd. (Erre vonatkozóan lenne szükség leírásra?)
2. Lépés: Speciális szegmensek létrehozása.
- Csak az egy szótagból álló kulcsszavak: https://www.google.com/analytics/web...QAGaOYz-Cn1VLw (katt a linkre, add hozzá a kívánt profilhoz.)
- Csak a két szótagból álló kulcsszavak: https://www.google.com/analytics/web...T2qvtHIK8rjHpA
- Csak a három szótagból álló kulcsszavak: https://www.google.com/analytics/web...THml5bppjp8a3Q
- Csak a négy vagy több szótagból álló kulcsszavak: https://www.google.com/analytics/web...THml5bppjp8a3Q
Remélem használni tudjátok a fent leírtakat. Természetesen ezeket nem saját kútfőből varázsoltam ide, még régebben adtam hozzá ezeket a szegmenseket a fiókjaimhoz, egy hasonló leírásból.
Milyen speciális szegmens, riport, szűrő, stb. érdekelne inkább? Mire keresel választ? Te hogyan szűröd az adatokat? Van valamid számunkra?
Könyvjelzők