Sziasztok!
Kérdésem lenne azokhoz, akik jobban értenek nálam a Google Analytics-hez.
Megújult a felület nemrég, és egy olyan funkció is belekerült, ami engem nagyon érdekelne.
Konkrétan erről lenne szó:
Multi-Channel Funnels
See which channels your customers interacted with during the 30 days prior to converting or purchasing. Conversion path data includes interactions with many media channels, including clicks from paid and organic searches, affiliates, social networks, and display ads.
Ha jól értelmezem, akkor ennek a segítségével meg lehetne nézni, hogy milyen oldalakat érintett a látogató az elmúlt 30 nap során, mielőtt konverzió jött létre?
Tulajdonképpen nekem azért lenne erre szükségem, mert van egy landing page, ami a konkrét oldalra irányítja a látogatót, és szeretném tudni, hogy a landing page segítségével ismerte-e meg a "fő" oldalt az, aki később vásárolt.
Ha erre megfelelő ez az eszköz, akkor jó lenne, ha abban is tudnátok segíteni, hogy hogyan kellene beállítani.
Előre is köszönöm.
Hasonló témák:
Könyvjelzők