Tudod az is lehet, hogy megtaláltad a minőségi ügyfelet, meg is győzted, csak még halasztgatja a dolgot. Egy ekkora összeget össze kell szedni még egy gazdagnak is, aztán időt kell keríteni arra, hogy elköltse. Volt nekem is egy célzott kampányom, és jöttek is a minőségi ügyfelek 3-4 hónap eltolódással. Az ember nem pont akkor pakolja le a pénzt, amikor rákattint egy weblapra.
Ja igen, és még valami...
Készíts egy kérdőívet, amelyben megkérdezed a látogatótól, hogy mi a véleménye a weblapon bemutatott szolgáltatásokról: drágának találja, igénybe veszi, de majd később, nincs megelégedve stb
Te most azt mondod, hogy rosszul volt megírva a szöveg. Szép dolog az önkritika, de próbáld megismerni a közvéleményt, majd az megmondja, hogy mi a baj. A látogatottsági statisztika a látogatók véleményét nem árulja el teljes egészében.
Mivel nem tudom, mi a téma, ezért csak a sötétben tapogatózom. Mindenesetre érdemes lenne egy hírlevelet fenntartani azoknak, akik felmennek az oldalra, de nem vesznek semmit, mert ezekből az érdeklődőkből később vásárló konvertálható egy jól megírt, több részes hírlevélsorozattal.
Ha a termék megengedi, akkor egy ingyenes kipróbálási lehetőséget érdemes lenne a látogatóknak biztosítani, ha ez nem jelent túl nagy erőforrást. (Pl. minden héten egyszer, egy fix időpontban.) Minden vásárlás bizalmi és érzelmi alapon működik. Az érzelmi szál a termékkel kapcsolatban indul be, a bizalmi pedig az eladóval szemben. Vagy éppen nem... Bevallom őszintén, én még nem nagyon láttam olyan terméket, ami 60-80 ezer forint fölött nagyon pörgött volna a neten, legalább is így, közvetlen rendeléssel. Ez az a lélektani határ, amit már nem szívesen lépnek át az emberek. (A fentebb vázolt hírleveles listával viszont már láttam millió fölötti tréning sikeres értékesítését, persze nem a feliratkozás után néhány nappal rendeltek az emberek.)
Ha a hirdetéssel ennyire smucig a megrendelőd, akkor én is megfontolnám a különválást. Gondolom jól jönne később több megrendelés tőle, de az ilyen folyamatosan alkudozó és ezzel gyakorlatilag a munkádat lefitymáló ügyfelek elég sok energiát visznek el, túl sok pénzt meg általában nem hoznak.
Napi 1000 Ft? És mindez egy erősen telített piacon? Ugyan már...
De hogy valami hasznosat is írjak: tedd bele az árat a hirdetés szövegébe,
így javíthatod a konverzió arányát.
Amúgy pontosan van mérve a konverzió? Mi számít 1 konverziónak?
Ténylegesen az lenne, hogy igénybe veszik a szolgáltatást, egyébként az ajánlatkérés az...
Probléma megoldódni látszik, köszönöm a segítségeteket.
Segítség kellene!
Van egy listám, azaz több szavas mondatok egymás alatt. Azt szeretném, hogy a lista elemeiben az első és a második szó közé bekerüljön egy harmadik(+szóköz).
Pl.: Eredeti szöveg: Traban rossz autó.
Módosítva: Tarabant nem rossz autó.
A lista minden mondatába ugyan az a szó lenne beszúrva. Meglehet ezt oldani world, excel vagy libreoffice függvénnyel? Előre is köszönöm!
Az élet nem habos torta - A medve nem játék
Hát lehet barkácsmódszer, de müködik:
1. berakod Excelbe a mondatokat soronként
2. Felső menüben adatok, majd szövegből oszlopok, ez széttördeli szavanként
3. beszúrsz egy plusz oszlopot , oda berakod a plusz szót.
4. Kimásolod az egészet egy Notepad+ ba (ha akarod ott egy cserével kiveheted a tabokat) és kész, majd visszarakod wordbe, vagy ahova kell.
De biztos lehet egyszerűbben is.
irokob (2015-12-11)
Köszönöm, ez működik!
(LibreOffice-ban is)
Regexp gyorsabb.
Mit:
Mire:Kód:^([^ ]+) ([^ ]+)
Kód:$1 nem $2
irokob (2015-12-11)
Könyvjelzők