Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (12) összesen

Téma: Milyen a jó Adwords (Google Ads) landing page (érkezési oldal), minek kell rajta...?

  1. #1
    Bölcs laszloberndt logója
    Csatlakozott
    09-08-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    806
    Begyűjtött 5 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Kérdés Milyen a jó Adwords (Google Ads) landing page (érkezési oldal), minek kell rajta...?

    Intenzíven tanulóm az Adwords-öt, keresem a hasznos infókat. Átnéztem már itt sok-sok Adwords-ös dolgot. Mit tudnak erről a hozzáértők?

    Milyen a jó Adwords (Google Ads) landing page (érkezési oldal), minek kell rajta lennie egy felírató oldalon, hogy szeresse az Adwords?
    Melyek a létfontosságú dolgok, és a jó ha van rajta dolgok?



  2. #2
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Milyen a jó Adwords (Google Ads) landing page (érkezési oldal), minek kell rajta.

    Ezt a három oldal javaslom a témában:
    https://www.wordstream.com/adwords-landing-page
    https://instapage.com/blog/google-ad...ssage-matching
    https://unbounce.com/ppc/landing-pages-for-adwords/

    Összeségében egy landing page oldallal adwords reklámból eladni ma már nehéz nyereségesen. Régen jól működött. Ma már inkább lead gyűjtésre érdemes használni, aztán valamilyen automatizmus mentén gondozni a leadeket és terelni őket a vásárlás irányába.


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  3. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    laszloberndt (2018-09-20)

  4. #3
    Bölcs Baross Ferenc logója
    Csatlakozott
    09-04-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.208
    Begyűjtött 844 köszönetet
    573 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Milyen a jó Adwords (Google Ads) landing page (érkezési oldal), minek kell rajta.

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ezt a három oldal javaslom a témában:
    https://www.wordstream.com/adwords-landing-page
    https://instapage.com/blog/google-ad...ssage-matching
    https://unbounce.com/ppc/landing-pages-for-adwords/

    Összeségében egy landing page oldallal adwords reklámból eladni ma már nehéz nyereségesen. Régen jól működött. Ma már inkább lead gyűjtésre érdemes használni, aztán valamilyen automatizmus mentén gondozni a leadeket és terelni őket a vásárlás irányába.
    Sokszor igaz, de sokszor meg nem. Én veszélyesnek tartom az ilyen általánosításokat, hiszen teljesen eltérő dolgok működhetnek más célközönségeknél, termékeknél / szolgáltatásoknál.

    Pl. egyik ügyfelem egy magánrendelő és mindenféle hírlevélsorozat nélkül teli a rendelő - feltételezem nem ez egyetlen niche ahol ez így működik.



  5. The Following 4 Users Say Thank You to Baross Ferenc For This Useful Post:

    DomainFlotta (2018-09-21), laszloberndt (2018-09-28), Sanyi49 (2018-09-20), vidirita (2018-09-20)

  6. #4
    Bölcs laszloberndt logója
    Csatlakozott
    09-08-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    806
    Begyűjtött 5 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Milyen a jó Adwords (Google Ads) landing page (érkezési oldal), minek kell rajta.

    Ez nagyon hasznos. Csak értelmezni kell, hogy az egyes pontok a gyakorlatban mit jelentenek és így kell megvalósítani az "érkező oldalt".

    Angolul: Understanding landing page experience https://support.google.com/google-ad.../2404197?hl=en

    Magyarul: A céloldallal kapcsolatos élmény https://support.google.com/google-ad.../2404197?hl=hu



  7. #5
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Milyen a jó Adwords (Google Ads) landing page (érkezési oldal), minek kell rajta.

    Idézet laszloberndt eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ez nagyon hasznos. Csak értelmezni kell, hogy az egyes pontok a gyakorlatban mit jelentenek és így kell megvalósítani az "érkező oldalt".

    Angolul: Understanding landing page experience https://support.google.com/google-ad.../2404197?hl=en

    Magyarul: A céloldallal kapcsolatos élmény https://support.google.com/google-ad.../2404197?hl=hu
    Ha csak a céloldallal foglalkozol, nagyon tévútra fogsz menni. (kell vele sokat foglalkozni, csak éppen a google ads tekintetében más szempontok is nagyon lényegesen belejátszanak az eredménybe)
    A kulcszó-hirdetés-céloldal egyenlő oldalú háromszögnek kell tökéletesnek lennie, akkor el lehet adni landing oldallal simán, illetve generálhatsz leadeket is, ha úgy tartja kedved.

    Én a tanfolyamaimon 22 kötelező elemet tárgyalok a landing oldalak tekintetében, hogy végigvigyék a látogatót a vásárlásig a szükséges kognitív íven. Ha van 22 különböző elem legalább - látvány és tördelés nem tartozik ide, csak a tartalmat érinti a 22 kötelező elem -, akkor biztosan működni fog. Ennél kevesebbel is működhet, csak hát nagyon nem mindegy, melyik elem hiányzik, és mégis miért.



  8. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    laszloberndt (2018-09-20)

  9. #6
    Bölcs laszloberndt logója
    Csatlakozott
    09-08-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    806
    Begyűjtött 5 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Milyen a jó Adwords (Google Ads) landing page (érkezési oldal), minek kell rajta.

    Idézet vidirita eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Én a tanfolyamaimon 22 kötelező elemet tárgyalok a landing oldalak tekintetében, hogy végigvigyék a látogatót a vásárlásig a szükséges kognitív íven. Ha van 22 különböző elem legalább - látvány és tördelés nem tartozik ide, csak a tartalmat érinti a 22 kötelező elem...
    Érdekel. Melyik tanfolyamodon vannak ezek az adatok?



  10. #7
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Milyen a jó Adwords (Google Ads) landing page (érkezési oldal), minek kell rajta.

    Idézet Baross Ferenc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Sokszor igaz, de sokszor meg nem. Én veszélyesnek tartom az ilyen általánosításokat, hiszen teljesen eltérő dolgok működhetnek más célközönségeknél, termékeknél / szolgáltatásoknál.

    Pl. egyik ügyfelem egy magánrendelő és mindenféle hírlevélsorozat nélkül teli a rendelő - feltételezem nem ez egyetlen niche ahol ez így működik.
    Persze, hogy vannak ilyen területek és növekedett a konverziós költség.
    Nyilván szénné vannak optimalizálva a kampányok és a landing oldalak is.

    Ha így is működik és ezért nem gyűjt leadeket, akkor pénzt hagy az asztalon. Ha a kapacitása véges emeljen árat vagy növelje. Mert egyszer eljut ő is oda, hogy nem éri meg és akkor mit csinál?
    Jön egy új cég, aki jobban csinálja és ő majd nosztalgikusan gondol vissza ezekre a szép időkre



  11. #8
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Milyen a jó Adwords (Google Ads) landing page (érkezési oldal), minek kell rajta.

    Idézet vidirita eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ha csak a céloldallal foglalkozol, nagyon tévútra fogsz menni. (kell vele sokat foglalkozni, csak éppen a google ads tekintetében más szempontok is nagyon lényegesen belejátszanak az eredménybe)
    A kulcszó-hirdetés-céloldal egyenlő oldalú háromszögnek kell tökéletesnek lennie, akkor el lehet adni landing oldallal simán, illetve generálhatsz leadeket is, ha úgy tartja kedved.

    Én a tanfolyamaimon 22 kötelező elemet tárgyalok a landing oldalak tekintetében, hogy végigvigyék a látogatót a vásárlásig a szükséges kognitív íven. Ha van 22 különböző elem legalább - látvány és tördelés nem tartozik ide, csak a tartalmat érinti a 22 kötelező elem -, akkor biztosan működni fog. Ennél kevesebbel is működhet, csak hát nagyon nem mindegy, melyik elem hiányzik, és mégis miért.
    És az nem mindegy még, hogy aki a landingre érkezik az hol áll épp az értékesítési folyamatban. Hideg, meleg vagy forró.
    Nekem van több olyan landing oldalam is, ami csak 2 sor és egy form vagy épp egy rendelés gomb.

    Bár adwordsből csak remarketinggel terelnék ilyenre forgalmat.



  12. The Following 2 Users Say Thank You to DomainFlotta For This Useful Post:

    laszloberndt (2018-09-28), vidirita (2018-09-21)

  13. #9
    Bölcs Baross Ferenc logója
    Csatlakozott
    09-04-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.208
    Begyűjtött 844 köszönetet
    573 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Milyen a jó Adwords (Google Ads) landing page (érkezési oldal), minek kell rajta.

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Persze, hogy vannak ilyen területek és növekedett a konverziós költség.
    Nyilván szénné vannak optimalizálva a kampányok és a landing oldalak is.
    A magyar Google ads kampányok jelentős részét vagy a vállalkozás tulajdonosa, titkárnő vagy a havi 10e-s Adwords mágusok kezelgetik. ( sok esetben elég nagy cégeknél is )

    kicsi büdzséjű kampányokat szerintem amúgy sem érdemes szénné optimalizálni - egy idő után nem termeli ki a menedzsment díját az optimalizálás.

    Emiatt nem hinném, hogy szénnél lennének optimalizálva


    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ha így is működik és ezért nem gyűjt leadeket, akkor pénzt hagy az asztalon. Ha a kapacitása véges emeljen árat vagy növelje. Mert egyszer eljut ő is oda, hogy nem éri meg és akkor mit csinál?
    Jön egy új cég, aki jobban csinálja és ő majd nosztalgikusan gondol vissza ezekre a szép időkre
    Lehet emaileket gyűjtögetni, de a buyer journey-től függ, hogy ez a jó ajánlat, vagy sem.
    Sok kifejezés tűzforrő érdeklődőt jelent, ahol a legnagyobb érték az azonnali értékesítésben van. Nagyon csodálkoznék, ha "autómentő telefonszám", "sürgősségi szemészeti ügyelet", "duguláselhárítás 0-24" vagy "nike air max deluxe black midnight férfi 45 vásárlás" -nál jobb lenne emailt szerezni, mint ügyfelet.

    Információs lekéréseknél pl. szinte biztos jobb a listaépítés, mint egy túl korai ajánlat erőltetése.



  14. The Following 5 Users Say Thank You to Baross Ferenc For This Useful Post:

    Freedom (2018-09-22), laszloberndt (2018-09-28), Maximus (2018-09-22), Sanyi49 (2018-09-21), vidirita (2018-09-21)

  15. #10
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Milyen a jó Adwords (Google Ads) landing page (érkezési oldal), minek kell rajta.

    Idézet Baross Ferenc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A magyar Google ads kampányok jelentős részét vagy a vállalkozás tulajdonosa, titkárnő vagy a havi 10e-s Adwords mágusok kezelgetik. ( sok esetben elég nagy cégeknél is )

    kicsi büdzséjű kampányokat szerintem amúgy sem érdemes szénné optimalizálni - egy idő után nem termeli ki a menedzsment díját az optimalizálás.

    Emiatt nem hinném, hogy szénnél lennének optimalizálva
    Mondjuk ezt valóban nem tudom. Viszont ha így van, akkor az egy igazán jó piac.
    Múltkor beszéltem egy adwords szakival, aki egy fogorvosi rendelőnek csinál kampányokat évek óta. Mivel szkeptikus volt a cég, így sikerdíjban egyeztek meg. Évek óta havi 680-750e között fizetnek neki. Szóval ott, ahol egy titkárnő is boldogul, ott kincseket lehet találni.


    Lehet emaileket gyűjtögetni, de a buyer journey-től függ, hogy ez a jó ajánlat, vagy sem.
    Sok kifejezés tűzforrő érdeklődőt jelent, ahol a legnagyobb érték az azonnali értékesítésben van. Nagyon csodálkoznék, ha "autómentő telefonszám", "sürgősségi szemészeti ügyelet", "duguláselhárítás 0-24" vagy "nike air max deluxe black midnight férfi 45 vásárlás" -nál jobb lenne emailt szerezni, mint ügyfelet.
    A vásárlói útvonal hosszától nagyban függ a stratégia. Ott ahol impulzusvásárlás van és azonnali döntések, ott nem leadet kell gyűjteni és gondozni azt. Ezek a vállalkozások elég szűk piacon mozognak. Tipikusan ilyen zárnyitás, duguláselhárítás stb. Ezért ezek a legdrágább kulcsszavak.

    Olyan stratégia nem lesz, ami mindenkinek jó, de ha a gauss görbét nézem, akkor a középső szakaszban olyan cégek vannak, akiknek a lead gondozás fog működni, a felszálló ágban azok, akiknél egyáltalán nem fog működni és a leszálló ágban azok, akik enélkül nem is tudnának működni.

    A webáruházak pl jó példák. A legtöbb webáruház működik úgy is, hogy azonnal elad. Csak a terméket reklámozza és semmi mást. Bele is kerülnek az árversenybe.
    Ők tipikusan a könnyen elérhető gyümölcsöket szüretelik le. Azokat a vevőket szolgálják ki, akik készen állnak a vásárlásra.

    Miközben azok a webshopok még ki is nevelik a vevőiket átlagban 5,8x nagyobb forgalmat érnek el (majd megkeresem a statisztikát, ahol olvastam). Ami logikus is, hiszen sokkal nagyobb szeletét foglalják el a piacnak. Ők felnyúlnak azokért a gyümölcsökért is, amik a felsőbb ágakon vannak.

    Persze, ha növekedni kell, akkor mindenki a könnyen elérhetőért nyúl, de ott sokan tolonganak és sokkal jobbnak kell lenni, hogy ne halj éhen.

    BTW érdekelnének azok a piacok, ahol az adwords gyerekjáték és simán nyereséges varázslat nélkül is. Az egészségügyre tippelnék, meg földmunka, ilyesmi



  16. The Following 2 Users Say Thank You to DomainFlotta For This Useful Post:

    Baross Ferenc (2018-09-24), laszloberndt (2018-09-28)

Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •