Utoljára módosítva: vidirita által : 2015-02-26 20:54
basszus, most jövök rá, az Adwords-hoz milyen hülye vagyok :O
Leckéket kellene vennem belőle
hát valami brutálbonyolult kezd lenni, mindenféle flikflakk-titkokkal.
A súgójától meg konkrétan sírni tudok - nem viccelek, mire a remarketing címkét nagyjából megértettem, addigra teljesen össze is zavarodtam :/
Az egy dolog, hogy eszméletlenül komoly stratégiai látásmódot is igényel, de az sem mellékes, hogy tudod-e, mit hogyan kell korrigálni, ha javítani akarod a hirdetéseid eredményeit.
Persze van egy csomó elmélet, meg jó tipp, aztán, ha még mindig nem jönnek az eredmények, akkor az írországi központtal órákon át konzultálva sem halálbiztos, hogy lesz megoldás a problémádra...
Szóval... ezt élőben kell kitapasztalni, mert ha nem látod, amit épp megtanultál, akkor mire felfognád csak úgy kívülről szemlélve, már egyrészt megváltozik a rendszer, másrészt megváltoznak a felhasználók
Freedom (2015-02-26)
Google betegség: a 100%-os totális célzás....
persze ez marha nagy marketing tévedés, de kis kis és közepes vállalkozásnak anyagilag jól jöhet.
Valószínűleg azt szúrta el, de jellemző hiba az is, amikor a display URL root része nem egyezik a landoló oldaléval.
Egyébként ha van több releváns landoló oldal, akkor mindenképpen érdemes tesztelni őket.
babaluga (2015-02-27)
Könyvjelzők