emlékeim szerint alapból egyenletes a rotáció, nem kell semmit külön állítanod. Érdemes is azon hagynod.
emlékeim szerint alapból egyenletes a rotáció, nem kell semmit külön állítanod. Érdemes is azon hagynod.
Tlajos84 (2017-04-13)
Vártam, hogy összegyűljön néhány kattintás, majd megnéztem a megjelenés arányát a hirdetéscsoportokban.
1 kulcsszó 1 hirdetéscsoport - 1 hirdetéscsoportban 3 hirdetés és általában a hirdetések között 95% - 5% - 0% körül szokott mozogni a megjelenés aránya, vagyis biztosan nem egyenletes a rotáció.
Tesztelni szerettem volna a hirdetéseket, majd időközönként ki akartam dobálni a rosszul teljesítőket és újat írni helyettük, de így a Google letette a voksát egy hirdetés mellett, és általában az az egy hirdetés fut az adott hirdetéscsoportban, így viszont nincs elég adatom a rosszul teljesítő hirdetések cseréjéhez.
Előre is köszönöm a tanácsokat.
Search vagy display hálózat?
Amúgy szerintem be van kapcsolva vmi automata hirdetéskezelés és azt látja, hogy az egyik sokkal jobban teljesít a többinél.
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
Csak keresési hálózat.
Az volt a baj, hogy a kampány típus kiválasztásánál csak a normál szolgáltatást állítottam be. Most átállítottam összes szolgáltatásra, és itt valóban az egyenletes rotáció az alapértelmezett beállítás.
Egy kis segítségre lenne szükségem ...
Tudnátok abban segíteni hogyan kell a már meglévő adwords hirdetéstől teljesen független új hirdetést készíteni?
Köszönöm
Időközben, a neten talált infók segítségével, megoldódott a problémám.
Könyvjelzők