Nálunk van egy ún. standard pitch PowerPoint amiben benne vannak az alap információk, de ez minden árajánlat esetén a potenciális ügyfél igényeihez van igazítva.
Nálunk van egy ún. standard pitch PowerPoint amiben benne vannak az alap információk, de ez minden árajánlat esetén a potenciális ügyfél igényeihez van igazítva.
"Rank Doesn’t Matter, Conversion Does"
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
0,9 kg liszt. 2/3 finomliszt, 1/3 rétesliszt
0,4 l víz
1 evőkanál cukor
2 teáskanál só
2 evőkanál étolaj
1 zacskó szárított élesztő. (Olvasd el a feliratát, mert van amelyik 0,5 kg, van amelyik 1 kg liszthez jó.)
Tetszés szerint szezámmag, dió, napraforgómag, lenmag, aszalt paradicsom...
Már csak egy kenyérsütő gép kell hozzá.
DomainFlotta (2015-02-20), Emphus (2015-02-18)
Kérj be másoktól ajánlatokat és fogd fel úgymond piackutatásnak, sokan élnek ezzel a módszerrel és igen hatékony. Nem feltétlen etikus, de működik.
Szerintem ez struktúra jó irány lehet Neked:
Az AdWordsről általánosan -> Mindig az ügyfélhez képest írd meg. Ha ért hozzá, akkor ne nagyon magyarázd, ha nem ért hozzá, akkor magyarázd.
A kampány célja és megvalósítás -> Ezt egy ajánlatból sem fogod tudni kiszedni, mert ügyfelenként eltérő.
Munkafolyamat -> Mit, mikor és hogyan fogsz csinálni.
Díjazás -> Általában van egy Setup és egy havi menedzsment díj. A havidíj kiszámítása mindig más, ezt is Neked kell tudnod. E mellé még bejöhet az Analytics fiók hekkelése is, ha szükséges.
Egy kis bullshit -> Eddigi eredmények, kiemelt projektek, válasszon minket, Google Partner, stb. Persze ez nem kötelező.
Extra: Élőfej és élőláb, esetleg az arculatba illő fontok használata. Természetesen mindent pdf-ben fogsz elküldeni...
Azt gondolom, hogy ennél több nem igazán kell egy alap ajánlatba. Egyébként láttam már xls-ben készült ajánlatot is és azt is elfogadták.
A lényeg tényleg annyi, hogy ismerd meg a célokat és arra tégy reális megvalósítási javaslatot.
Ha pedig marketingelni akarod, akkor tegyél bele szép képeket és grafikonokat, elégedett ügyfelek visszajelzését fényképpel, határidőt, hogy sürgetés érzés meglegyen és egy ellenálhatatlan ajánlatot, amit nem tud visszautasítani.
Mindig legaláb 2 ár legyen. Egy full extrás és egy könnyen kifizethető
Portik Zalán (2015-02-21), snetface (2015-02-21)
Könyvjelzők