Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12
Eredmény: 11 - 12 (12) összesen

Téma: Milyen a jó Adwords (Google Ads) landing page (érkezési oldal), minek kell rajta...?

  1. #11
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.643
    Begyűjtött 392 köszönetet
    269 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Milyen a jó Adwords (Google Ads) landing page (érkezési oldal), minek kell rajta.

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Mondjuk ezt valóban nem tudom. Viszont ha így van, akkor az egy igazán jó piac.
    Múltkor beszéltem egy adwords szakival, aki egy fogorvosi rendelőnek csinál kampányokat évek óta. Mivel szkeptikus volt a cég, így sikerdíjban egyeztek meg. Évek óta havi 680-750e között fizetnek neki. Szóval ott, ahol egy titkárnő is boldogul, ott kincseket lehet találni.




    A vásárlói útvonal hosszától nagyban függ a stratégia. Ott ahol impulzusvásárlás van és azonnali döntések, ott nem leadet kell gyűjteni és gondozni azt. Ezek a vállalkozások elég szűk piacon mozognak. Tipikusan ilyen zárnyitás, duguláselhárítás stb. Ezért ezek a legdrágább kulcsszavak.

    Olyan stratégia nem lesz, ami mindenkinek jó, de ha a gauss görbét nézem, akkor a középső szakaszban olyan cégek vannak, akiknek a lead gondozás fog működni, a felszálló ágban azok, akiknél egyáltalán nem fog működni és a leszálló ágban azok, akik enélkül nem is tudnának működni.

    A webáruházak pl jó példák. A legtöbb webáruház működik úgy is, hogy azonnal elad. Csak a terméket reklámozza és semmi mást. Bele is kerülnek az árversenybe.
    Ők tipikusan a könnyen elérhető gyümölcsöket szüretelik le. Azokat a vevőket szolgálják ki, akik készen állnak a vásárlásra.

    Miközben azok a webshopok még ki is nevelik a vevőiket átlagban 5,8x nagyobb forgalmat érnek el (majd megkeresem a statisztikát, ahol olvastam). Ami logikus is, hiszen sokkal nagyobb szeletét foglalják el a piacnak. Ők felnyúlnak azokért a gyümölcsökért is, amik a felsőbb ágakon vannak.

    Persze, ha növekedni kell, akkor mindenki a könnyen elérhetőért nyúl, de ott sokan tolonganak és sokkal jobbnak kell lenni, hogy ne halj éhen.

    BTW érdekelnének azok a piacok, ahol az adwords gyerekjáték és simán nyereséges varázslat nélkül is. Az egészségügyre tippelnék, meg földmunka, ilyesmi
    Van ilyenekről közvetett és közvetlen tapasztalatom is. Ott kerül bibi a gépezetbe, hogy ahol a stratégiát is át kell gondoltatni a céggel, hogy működjön az adwords, ott komoly paradigmaváltást kell elérni a fejekben, és az jóval munkásabb, mint jól kitalálni, beállítani és optimalizálni a marketing és értékesítési folyamatokat .

    Persze nem reménytelen ez, csak azért mondom, hogy praktikusan tök jól meg lehet csinálni mindent, és ragyogó eredményeket lehetne elérni, de az áttörések eleve a fejekben nagyon nehezen történnek meg azoknál, ahova a lead-eket lehetne terelni.

    Ez a sikerdíjas lehet a járható út tényleg, mert ha nem látnak azonnal eredményeket a cégek, már legyintenek is, hogy á, ez sem működik. A sikerdíjnál meg lekerül róluk a felelősség és a döntések sora.

    Nekem van olyan statisztikám webshopból, hogy organikusból érkező látogatók vásárlási konverziója jobb napokon 1.5%, leadek gyűjtése után pedig 3 elemű hírlevél kampány hatására 38% a konverzió (mindenki kapja aki feliratkozik)
    Leadeket remarketinggel is jól lehet célozni, főleg ha sikerül úgy megcsinálni a hirdetést, hogy bennfentesként van megszólítva az illető

    Ez olyan, mint egy stratégiai játék. Valszeg azért is szeretem



  2. The Following 2 Users Say Thank You to vidirita For This Useful Post:

    DomainFlotta (2018-09-29), laszloberndt (2018-09-28)

  3. #12
    Bölcs laszloberndt logója
    Csatlakozott
    09-08-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    805
    Begyűjtött 5 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Milyen a jó Adwords (Google Ads) landing page (érkezési oldal), minek kell rajta.

    Köszi mindenkinek az eddigi érdekes és hasznos infókat!



Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •