Eredmény: 1 - 2 (2) összesen

Téma: Adwords helyek és nyelv beállítása

  1. #1
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    11-01-06
    Hozzászólás
    114
    Begyűjtött 7 köszönetet
    7 hozzászólásával

    Alapbeállítás Adwords helyek és nyelv beállítása

    Sziasztok!

    Az Adwordsben a helyek és a nyelv beállításával adódott gondom, de lehet, hogy csak én gondolom túl a dolgot.

    Adott egy szolgáltatás, amelyet a világon mindenhol hirdetni akarok, így beállítom, hogy minden országban jelenjen meg a hirdetésem.

    A céloldal nyelve angol, a hirdetés szövege is angol, és itt adódik a kérdés, ha beállítom a hirdetési célzásban a nyelvet angolra, akkor is megjelenik bárhol a hirdetés, ha mondjuk a böngésző beállítás nem angol, de angol nyelvű keresést folytat le a felhasználó? - Ez lenne a cél.

    Előre is köszönöm a segítséget.



  2. #2
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.774
    Begyűjtött 1.129 köszönetet
    646 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords helyek és nyelv beállítása

    Idézet Tlajos84 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Sziasztok!

    Az Adwordsben a helyek és a nyelv beállításával adódott gondom, de lehet, hogy csak én gondolom túl a dolgot.

    Adott egy szolgáltatás, amelyet a világon mindenhol hirdetni akarok, így beállítom, hogy minden országban jelenjen meg a hirdetésem.

    A céloldal nyelve angol, a hirdetés szövege is angol, és itt adódik a kérdés, ha beállítom a hirdetési célzásban a nyelvet angolra, akkor is megjelenik bárhol a hirdetés, ha mondjuk a böngésző beállítás nem angol, de angol nyelvű keresést folytat le a felhasználó? - Ez lenne a cél.

    Előre is köszönöm a segítséget.
    Ez a lehető legrosszabb beállítás. Nincs annyi pénzed, hogy mindenkinek hirdess. Hirdess csak a célpiacodnak.

    A kérdésedre válaszolva. Ha beállítod az összes országot és a nyelvet angolra, akkor azoknak fog megjelenni a hirdetésed, akik az adott nyelven használják a Google termékeit (kereső, gmail, docs, calendar stb).
    Ha angol a hirdetésed nyelve, akkor az fog rákattintani, aki érti mit írtál oda.


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  3. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Tlajos84 (2017-03-06)

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •