#1 dynx_pagetype: hivatalosan ez a leírása
conversionintent Used on the cart/basket/checkout page
És ezzel én is egyet értek, szerintem ha már a checkout folyamatban van bárhol és még nem töltött ki semmit, akkor is már fontos helyen van. Én ezt már végig conversionintent-ént jelezném.
#2 dynx_totalvalue: ez így van rendben
#3 dynx_itemid: ez viszont több más oldalon is kell
This parameter is the ID of the product being viewed on searchresults, offerdetail, conversionintent and conversion page types
Vagyis ha pl egy kategória oldalon van, akkor tömbbe fel kell sorolni a megjelenő termékek azonosítóit:
Kód:
'dynx_itemid': ['ABC123', 'DEF456', 'GIH789'],
Ha egy részletes adatlap oldalon vagy, akkor csak annak a terméknek kell az azonosítója, amelyiket megnézi.
A conversionintent és conversion oldalakon megint egy tömbbe kell a kosár tartalmát felsorolni, innen tudja a renszer, mely termékek kerültek közel a tűzhöz. Ebből tud olyan ajánlásokat készíteni, hogy ha sokan rendeltek együtt bizonyos termékeket, akkor más felhasználóknak, akik még nem rendeltek, elkezdi a kapcsolódó tételeket is ajánlani a bannerekben, hátha ők is szívesen megvennék együtt.
A három dynx_ paraméter minden oldalban legyen benne, ahol nem értelmezhető, legyen üres az itemid és a totalvalue és legyen 'other' a pagetype.
Könyvjelzők