Oldal: 2 / 5 ElsőElső 1234 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 11 - 20 (42) összesen

Téma: Webhsop-pal való termékeladásra keresek Adwords kampány szakértőt garanciával

  1. #11
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 524 köszönetet
    302 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webhsop-pal való termékeladásra keresek Adwords kampány szakértőt garanciával

    Ez igaz, de mondjuk egy magyar bioboltnál van 2000 termék, meg lehet csinálni 1000 különböző hirdetést a termékekre és attól függően lehet pörgetni a hirdetéseket, hogy mennyi a keret.

    Számolsz 0,5%-os konverzióval és azt mondod, hogy egy kosár értékéből ki tudsz fizetni 400Ft, akkor én tudom, hogy neked 200 látogatót kell bevinnem ahhoz hogy meglegyen a 400Ft-os bevételed, tehát lesz max 2Ft látogatónként az adwods kampányodra. Ez még magyar nyelven is nagyon cinkes mert 5-6 Ft alatt én már nem nagyon látok kattintást. A konverziót pedig csak lassan lehet e fölé emelni, mert valamiért ebbe a szegmensbe nálunk még kevesen vásárolnak.

    Még ha valaki pont ugyan ilyen termékeket hirdetett volna angol nyelven és tudja, hogy annál az oldalnál kijön a matek, a tiednél akkor sem tud garanciát vállalni, mert nem tudjuk meghatározni, hogy ugyan az legyen a kattintási díj ugyan annál a pozicionál két különböző oldalnál!



  2. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Kávékirály (2015-08-30)

  3. #12
    Bölcs
    Csatlakozott
    12-08-31
    Hozzászólás
    1.032
    Begyűjtött 351 köszönetet
    239 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webhsop-pal való termékeladásra keresek Adwords kampány szakértőt garanciával

    Idézet Kávékirály eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Kedves SzG,

    Köszönöm a válaszod,
    Ismerek valakit, aki forgalmának jelentős részét adwords hirdetéssel generálja már évek óta és nagyon megéri neki. Azt nem tudom hogy csinálja.
    Értem, hogy nem lehet előre tudni, mennyi vásárlás lesz, mint ahogy egy boltban sem lehet pontosan meghatározni, de egy xy áruházban már hozzávetőlegesen tudják, mire számítsanak. Persze azoknál is jöhet közbe bármi.
    Összetett dolog ez, mert az, hogy betereled a potenciális vevőt a webshopodba az még nem garancia arra, hogy vásárolni is fog.
    - nincs az a termék, ami érdekli
    - nincs jól lekommunikálva felé, hogy mit kéne megvenni és miért
    - az oldal egyes elemei miatt bizalmatlanná válik
    - bonyolult a vásárlási folyamat, pl regisztrációhoz van kötve, nem átlátható az űrlap számára, lassú
    - nem működik jól a kereső, nem találja, amit szeretne és belefárad
    - drága neki
    - a hirdetésben mást állítasz, mint ami az oldalon van
    és még kismillió apró részlet van...

    (Teszem hozzá csak felületesen futottam át a shopot, lehet ennek jelentős részét teljesíti egyébként. Nem kritikát írtam ezzel, hanem javaslatokat, amiket érdemes átnézni, átgondolni.)

    Ahhoz, hogy a konkurensed megél az adwords hirdetések mellett, ezek a tényezők is hozzájárulnak. Nem csupán az adwords hirdetés teljesítéséből lesz azonnal konvertálható vásárlás. Ennél több tényezőből áll a dolog, amiből ez 1 tényező.

    Első körben csiszolgasd szerintem az oldalt addig, míg a természetes forgalomból nem tudsz kihozni nagyobb konverziót, így nagyobb valószínűséggel fog megtérülni a fizetett hirdetésed. Egyébként meg van az esélye, hogy csak kidobod a pénzed.

    A másik, amit én észrevettem, hogy a hirdetési költségek függnek a weboldal minőségétől. Gondolok itt a tartalmakra, az oldalon töltött idő függvényére. Tehát a Google szemében kialakuló bizalmi értékre. Amint ez emelkedik a hirdetési költségek valamennyire mérséklődni fognak. Tehát egyből 2 legyet ütsz vele.



  4. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Kávékirály (2015-08-30)

  5. #13
    Új tag Kávékirály logója
    Csatlakozott
    15-07-05
    Hely
    Miskolc
    Hozzászólás
    45
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Webhsop-pal való termékeladásra keresek Adwords kampány szakértőt garanciával

    Köszönöm Karesz,

    Amit írtál, mindenképp építő jellegűnek érzem.
    Tehát lehet előbb érdemes lenne minőségi linkeket vásárolni hagyni még picit futni az oldalt fizetett hirdetés nélkül?

    Értem amit írsz, sokféle ember van, szerencsére, mert akkor unalmas lenne a világ
    Van, aki simán regisztrál, van aki inkább többet fizet a termékért, mert nem akar.
    Olyan is van, akinek nem jön be a honlap az általad említett dolgok miatt is például.
    Azok nem nálam fognak vásárolni, mert nem lehet (és nem is akarok) mindenkinek megfelelni, de természetesen jó, ha sok a vásárlóm.

    A szépsége az az egésznek, hogy ezt az üzletet nem lehet alapjában véve elrontani, legalábbis termék részről, mert a termékek működnek. Lehet persze félresikerült hirdetést írni, rosszul kommunikálni stb, de ha egyszer valaki kipróbálja, abból 90% nem fog más kávét inni.



  6. #14
    Bölcs
    Csatlakozott
    12-08-31
    Hozzászólás
    1.032
    Begyűjtött 351 köszönetet
    239 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webhsop-pal való termékeladásra keresek Adwords kampány szakértőt garanciával

    Az első lépés számodra az, hogy meglegyen az első vásárlás. A további folyamatot már elvégzi úgymond a termék helyetted. De a kezdeti bizalmat neked kell közvetítened. Erre viszont már vannak leírt és kipróbált módszerek, amik hatékonyak. Nagyon sok apróságról van szó, aminek az együttese hoz ki egy minőségi javulást. 1-1 apróság nem fog önmagában nagyobb forgalmat generálni, legalábbis nem mérhető módon. Viszont ha minél több tényezőnek felelsz meg annál hatékonyabb lesz a dolog.

    A minőségi linképítés pedig akkor is fontos, ha fizetsz a kiemelésért, ha nem. A természetes forgalom idővel mindig kifizetődőbb lesz.



  7. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Kávékirály (2015-08-30)

  8. #15
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webhsop-pal való termékeladásra keresek Adwords kampány szakértőt garanciával

    Idézet yatoo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    1. az új áfa törvények szerint a végfelhasználó országában érvényes áfa kulccsal kell értékesítened a terméket és ezt a megfelelő hatóságoknál kell külön lejelenteni.
    ???? digitális szolgáltatásoknál igen! De csomagküldő kiskereskedelemnél ez nem így van, nehogy valaki komolyan vegye!
    (2016. január 1-től akarnák az okosok bevezetni fizikai termékekkel kapcsolatos kereskedelemben is, de nagyon remélem, hogy vannak még normális emberek brüsszelben... így is oltári szívás a digitális termékekkel, netes szolgáltatásokkal!)



  9. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    yatoo (2015-08-31)

  10. #16
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webhsop-pal való termékeladásra keresek Adwords kampány szakértőt garanciával

    Idézet Kávékirály eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

    Azért keresek olyan céget, aki 100% garanciával hirdet, mert én nem ismerem az áfa törvényeket és a részleteket.
    Gergő, egy cég vállal neked garanciát a google: garantálják, hogy el tudod költeni a pénzed.
    Senki más nem fog garanciát vállalni, és főleg nem ilyen termékre (de egyébként semmire). Ez nem véletlenül MLM-ben van kitalálva, klasszikusan MLM-re van beárazva...
    Ha hirdeted a terméket, tutira veszteséges leszel.



  11. #17
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webhsop-pal való termékeladásra keresek Adwords kampány szakértőt garanciával

    Idézet Kávékirály eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

    A szépsége az az egésznek, hogy ezt az üzletet nem lehet alapjában véve elrontani, legalábbis termék részről, mert a termékek működnek. Lehet persze félresikerült hirdetést írni, rosszul kommunikálni stb, de ha egyszer valaki kipróbálja, abból 90% nem fog más kávét inni.
    Ez minden MLM-nél így van.
    Ismerek olyan terméket, amit a kezedbe adnak, és vissza se akarod adni a bemutató végén. De attól még nem dübörög a biznisz.

    Én egyébként próbáltam ezt a kávét, már többször is - mindig kapok ügyfelektől ajándékba -, és egyáltalán nem győzött meg, pedig szerettem volna megszeretni
    Bocsánat, nem kellene itt a bizniszt rontanom, de túl sok kávés ügyfelem van, akiket becsábítottak a húdejóbiznisz ígéretével, aztán nálam vallják be, hogy masszívan veszteségesek vele - mint ahogy szoktak MLM-esek veszteségesek lenni.
    Semmi rendkívüli, csak a szokásos, ahol egy fantasztikusüberkirály termékre épül a vállalkozás (mégha több száz verziója is van a portfólióban).



  12. #18
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webhsop-pal való termékeladásra keresek Adwords kampány szakértőt garanciával

    Idézet vidirita eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ez minden MLM-nél így van.
    Ismerek olyan terméket, amit a kezedbe adnak, és vissza se akarod adni a bemutató végén. De attól még nem dübörög a biznisz.

    Én egyébként próbáltam ezt a kávét, már többször is - mindig kapok ügyfelektől ajándékba -, és egyáltalán nem győzött meg, pedig szerettem volna megszeretni
    Bocsánat, nem kellene itt a bizniszt rontanom, de túl sok kávés ügyfelem van, akiket becsábítottak a húdejóbiznisz ígéretével, aztán nálam vallják be, hogy masszívan veszteségesek vele - mint ahogy szoktak MLM-esek veszteségesek lenni.
    Semmi rendkívüli, csak a szokásos, ahol egy fantasztikusüberkirály termékre épül a vállalkozás (mégha több száz verziója is van a portfólióban).
    Mondom ezt úgy, hogy én is benne vagyok MLM-ben, meg leszek is



  13. #19
    SzG
    Vendég

    Alapbeállítás re: Webhsop-pal való termékeladásra keresek Adwords kampány szakértőt garanciával

    Pedig ez az áfa dolog már régóta
    így van. Határokon átnyúló csomagküldő kereskedelem esetén külön szabályok vannak,
    be kell jelentkezni a vevő országa szerinti áfa alá. Megvan az eu -s országoknak hol mekkora összeg felett.



  14. #20
    Új tag Kávékirály logója
    Csatlakozott
    15-07-05
    Hely
    Miskolc
    Hozzászólás
    45
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Webhsop-pal való termékeladásra keresek Adwords kampány szakértőt garanciával

    Szia Rita,

    Kell egy 3-4 éves befutási idő az MLM-ben. A kávé az alkohol és a cigi mellett pedig a legkeresettebb termék (persez már akinél, mert az első kettővel magam sose éltem).

    Az természetes, hogy nem mindenkinek jön be ez a kávé, ez így okés. Aki a ganodermát tanulmányozza és bizalamt szavaz neki, és rendszeresen fogyasztja, az bizony ha akar ha nem, pozitív változásokat fog észrevenni magán.

    Az MLM-et is lehet jól és nem jól csinálni.

    Persze, van sok sok parfüm, krém, kávé stb sok cégnél.
    Viszont azt minden nagyképűség nélkül állítom, tény, hogy a DXN a piacvezető a legjobb minőségű organikus gyógygombával és olyan marketingtervvel, ami szintén párját ritkítja. Nem megyek bele bővebben, ez most nem üzleti bemutató ) .
    Erről it van egy kis tudásanyag:


    Az pedig véleményem szerint pozitív, hogy nagy a választék.



Oldal: 2 / 5 ElsőElső 1234 ... UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •