- Ctr
-
Ctr
Sziasztok,
egyszerűen próbálo leírni:
a CTR csak a kulcsszó és a hirdetés minőséget írja le? Mármint a G ezek alapján ítél értékesnek egy szót vagy hirdetés és az árakat és helyezéseket is módosítja ilyenkor a CTR ez ok. A kérdés, hogy a Kampányok és Hirdetéscsoporton-nál megjelenő ctr alapján is minősít a G vagy ezek csak nekünk adminisztrátoroknak összevont számok, hogy lássuk az átlagot ami az alatt történik? Tehát ha zavaros akkor úgy kérdezem. Ha van x jól teljesítő szó és y rosszul, akkor érdemes a rosszul teljesítőket kikapcsolni? Tehát azok húzzák lefelé a hirdetéscsoportot és a kampányt? Vagy csak saját maguk pozícióját és megjelenését húzzák le?
köszi
-
-
re: Ctr
Tapasztalat alapján: mikor egy ilyen szituációban ketté szedtük a kampányt, úgy hogy a jól teljesítőket egybe a rosszul teljesítőket egy másikba raktuk; ceteris paribus (ár, hirdetés, céloldal) azt tapasztaltuk, hogy a jobb kulcsszavak ctr-je a korábbinál is jobb lett. A rosszabb kulcsszavak nem változtak.
Szóval megérheti a legkisebb elemi egységre bontani bizonyos kampányokat.
(A teljesség kedvéért, megjegyzem volt olyan amikor nem változott semmi jelentősen a szétszedés hatására.)
-
-
re: Ctr
köszi, a rosszakat lehet egyszerűen kikapcsolnám, de még jó lenne 1-2 embertől tapasztalat. köszi
-
-
Új tag
re: Ctr
A CTR = Átkattintási arány, vagy is 100 megjelenésből az esetek hány százalékában kattintanak a hirdetésedre.
A minőséget a kulcsszóhoz tartozó minőségi mutató írja le, arra kell törekedni, hogy ez minél inkább megközelítse a maximális (10) értéket.
A kulcsszavak "állapot" nevű oszlopában minden kulcsszónál van egy kis "beszédfelhő" jel. (nem engedte beszúrni a fórum a képet)
Ha odaviszed az egeret akkor megkapod a legfontosabb válaszokat az adott kulcsszóval kapcsolatban.
Példa:
Várt átkattintási arány: Átlag felett
Hirdetés relevanciája: Átlag
Céloldallal kapcsolatos élmény: Átlag
Ha ezekhez 7-es minőségi mutató és jó átkattintási arány párosul, akkor ez alapvetően egy jó kulcsszó.
Persze a végső döntést még számos egyéb tényező befolyásolhatja, mint pl. a konverziós arány, egy konverzió költsége és egyéb konverziós mutatók.
Ehez természetesen be kell építeni a weblapba a konverzió mérő kódot és ha a vásárlásnak van forintosítható értéke, akkor úgy kell beépíteni, hogy a vásárlás értékét is átadja az Adwordsnek. Így egymás melletti oszlopokban láthatod az adott kulcsszóhoz tartozó költséget és bevételt.
Erről lehetne írni egy 200 oldalas könyvet, de kiindulási alapnak elég lehet
-
Hozzászólás szabályai
- Új témákat nem hozhatsz létre
- Válaszokat nem küldhetsz
- Fájlokat nem csatolhatsz
- A hozzászólásaidat nem módosíthatod
-
Fórum szabályzat
Könyvjelzők