Eredmény: 1 - 4 (4) összesen

Téma: Ctr

  1. #1
    Celithrandil
    Vendég

    Alapbeállítás Ctr

    Sziasztok,

    egyszerűen próbálo leírni:

    a CTR csak a kulcsszó és a hirdetés minőséget írja le? Mármint a G ezek alapján ítél értékesnek egy szót vagy hirdetés és az árakat és helyezéseket is módosítja ilyenkor a CTR ez ok. A kérdés, hogy a Kampányok és Hirdetéscsoporton-nál megjelenő ctr alapján is minősít a G vagy ezek csak nekünk adminisztrátoroknak összevont számok, hogy lássuk az átlagot ami az alatt történik? Tehát ha zavaros akkor úgy kérdezem. Ha van x jól teljesítő szó és y rosszul, akkor érdemes a rosszul teljesítőket kikapcsolni? Tehát azok húzzák lefelé a hirdetéscsoportot és a kampányt? Vagy csak saját maguk pozícióját és megjelenését húzzák le?

    köszi



  2. #2
    Törzsvendég PT989 logója
    Csatlakozott
    13-05-17
    Hozzászólás
    183
    Begyűjtött 91 köszönetet
    57 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Ctr

    Tapasztalat alapján: mikor egy ilyen szituációban ketté szedtük a kampányt, úgy hogy a jól teljesítőket egybe a rosszul teljesítőket egy másikba raktuk; ceteris paribus (ár, hirdetés, céloldal) azt tapasztaltuk, hogy a jobb kulcsszavak ctr-je a korábbinál is jobb lett. A rosszabb kulcsszavak nem változtak.

    Szóval megérheti a legkisebb elemi egységre bontani bizonyos kampányokat.

    (A teljesség kedvéért, megjegyzem volt olyan amikor nem változott semmi jelentősen a szétszedés hatására.)



  3. #3
    Celithrandil
    Vendég

    Alapbeállítás re: Ctr

    köszi, a rosszakat lehet egyszerűen kikapcsolnám, de még jó lenne 1-2 embertől tapasztalat. köszi



  4. #4
    Új tag
    Csatlakozott
    14-11-15
    Hely
    Monor
    Hozzászólás
    3
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Ctr

    A CTR = Átkattintási arány, vagy is 100 megjelenésből az esetek hány százalékában kattintanak a hirdetésedre.
    A minőséget a kulcsszóhoz tartozó minőségi mutató írja le, arra kell törekedni, hogy ez minél inkább megközelítse a maximális (10) értéket.
    A kulcsszavak "állapot" nevű oszlopában minden kulcsszónál van egy kis "beszédfelhő" jel. (nem engedte beszúrni a fórum a képet)
    Ha odaviszed az egeret akkor megkapod a legfontosabb válaszokat az adott kulcsszóval kapcsolatban.
    Példa:
    Várt átkattintási arány: Átlag felett
    Hirdetés relevanciája: Átlag
    Céloldallal kapcsolatos élmény: Átlag
    Ha ezekhez 7-es minőségi mutató és jó átkattintási arány párosul, akkor ez alapvetően egy jó kulcsszó.
    Persze a végső döntést még számos egyéb tényező befolyásolhatja, mint pl. a konverziós arány, egy konverzió költsége és egyéb konverziós mutatók.
    Ehez természetesen be kell építeni a weblapba a konverzió mérő kódot és ha a vásárlásnak van forintosítható értéke, akkor úgy kell beépíteni, hogy a vásárlás értékét is átadja az Adwordsnek. Így egymás melletti oszlopokban láthatod az adott kulcsszóhoz tartozó költséget és bevételt.
    Erről lehetne írni egy 200 oldalas könyvet, de kiindulási alapnak elég lehet



Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •