Eredmény: 1 - 4 (4) összesen

Téma: Adwords Bővítmények kezelése

  1. #1
    Képszerkesztő Csurga logója
    Csatlakozott
    10-10-17
    Hely
    Hmvhely
    Hozzászólás
    1.101
    Begyűjtött 317 köszönetet
    206 hozzászólásával

    Alapbeállítás Adwords Bővítmények kezelése

    Olyan kérdésem lenne, hogy használtok adwords bővítményeket?

    Milyen konverzónövelő tippeket, trükköket alkalmaztok? Ez lehet is egy ilyen gyűjtő topik a bővítményekkel kapcsolatos tapasztalatok megosztására.

    Autodidakta módon csinálgatom a kampányaimat, működik is azon a szinten, ahogy nekem szükséges. Már régebben is szemeztem a bővítményekkel és van egy ún. véleménybővítmény, aminek érdekelne a működése. Nem teljesen értem, hogy mikor jelenik meg, be van állítva elvileg de a találati listában nem működik, sőt nem is emlékszem, hogy valakinél láttam volna valaha is ilyet. Erre gondolnék: https://support.google.com/adwords/answer/3236114?hl=hu

    Ha valakinek van tapasztalata, várom a véleményeket.

    UPDATE: Közben meg is van a válasz, nem áll rendelkezésre a nyelvünkön sajnos. No mindegy, ennek ellenére hasznos lehet a topik, ha vannak trükkök, tippek szívesen látnék párat.


    Utoljára módosítva: Csurga által : 2014-07-21 12:55 Oka: update
    "Galaktikus logók, arculat, weboldalak a KKV-számára!"
    stargeckos.com

  2. #2
    Szerkesztő morta logója
    Csatlakozott
    14-04-05
    Hozzászólás
    261
    Begyűjtött 95 köszönetet
    75 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords Bővítmények kezelése

    Szerintem mindenképpen érdemes bővítményeket használni, használni semmiképpen nem árt.
    Én a következőket használom:

    Belső link bővítmény - katasztrofálisan kevesen kattintanak rá a fő linkhez képest (0,1-0,2% körül), de ezekkel is több releváns szöveget tudsz a hirdetésbe tenni, illetve nő a hirdetés mérete, szóval abszolút nem baj ha ott vannak. Ráadásul ha első helyen vagy adott kulcsszóra, akkor ezeket a sitelinkeket két sorban helyezi el. Erre sajnos nincs statisztikám, hogy mennyivel növeli az átkattintást, de biztos segít
    Helybővítmény - Ez akkor jó ha van fizikai címed ahol meglátogathatnak, iroda, szaküzlet. Szintén kevesen kattintanak rá, de ők nagyobb eséllyel fognak konvertálni
    Hívásbővítmény - kiteszi a hirdetés mellé a telefonszámod, mobilon ha minden igaz click-to-call. Mindenképpen érdemes használni, ha valaki a telefonig eljut, az már mélyebben van a pipeline-ban, mint aki csak nézelődik jobbra-balra

    Mivel a bővítmények használata ingyenes, én amondó vagyok, hogy amit tudsz azt aktiválni kell.

    Amit nem tudok, hogy milyen hatékonyságú az az alkalmazásbővítmény, de van rá esély, hogy néhány hónapon belül ezt is lesz lehetőségem tesztelni. Túl nagy hatékonyságot amúgy attól sem várok, nagyon ritka az az eset, mikor valaki G keresés után egyből alkalmazást szeretne letölteni.



  3. #3
    Tag prcsaba logója
    Csatlakozott
    11-06-19
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    71
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Adwords Bővítmények kezelése

    Nem is csak azért érdekes a site link bővítmény, mert több releváns tartalom jeleníthető meg, és fizikailag nagyobb helyet foglal el maga a hirdetés, de abban is szerepe van egyébként, hogy egyáltalán megjelenhessen az első 3 találati helyen.



  4. #4
    Mentor
    Csatlakozott
    12-01-21
    Hozzászólás
    452
    Begyűjtött 63 köszönetet
    57 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords Bővítmények kezelése

    Júniustól igazolni kell a hívásbővítményben megadott telefonszámok tulajdonjogát: https://support.google.com/adwords/answer/6099637?hl=hu



A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •