ha úgy látod h irreálisan drágák az adwords kattintások a témádban, akkor elképzelhető, hogy rossz kulcsszavakra célzod a kampányt; vagy ami még rosszabb: olyan modellel próbálsz érvényesülni, ami sosem lehet megérős számodra a jelenlegi feltételek közt - lehet nem a kattintás drága, hanem a várható profitod túl alacsony
ha 300 körüli a kattintás ára, arra lehet számítani, hogy az optimalizálási folyamat elején akár 30.000 is lehet egy ügyfél megszerzése
egyébként ha magas az adwords költség, akkor jellemzően a seo verseny is erős lesz
---
pusztán seo-ra nem tenném fel az életem; meglehetősen kiszámíthatatlan is lehet - így látatlanban kb. 20-40%ot terveznék nem brand organikus forgalom-nak
--
adwords hirdetés használata nem hinném, hogy különösebb hatással lehet a találati listára - nem jobban mint bármilyen hirdetési hálózat használata
Könyvjelzők