Lehet az adwordsnel olyat csinalni, hogy a kulonbozo orszagbol erkezo kattintasok kulonbuzo domainen landoljanak? Kulonbozo hirdetessel termeszetesen, de ugyanazzal a kulcsszoval. Vagy ez szabalyellenes?
Lehet az adwordsnel olyat csinalni, hogy a kulonbozo orszagbol erkezo kattintasok kulonbuzo domainen landoljanak? Kulonbozo hirdetessel termeszetesen, de ugyanazzal a kulcsszoval. Vagy ez szabalyellenes?
Utoljára módosítva: Geri által : 2014-04-22 15:51
Update: félreértettem a kérdést
Igazából annyi és olyan landoló oldalt készítesz, amilyet csak szeretnél, akár minden hirdetéshez teljesen más jellegűt/tartalmút. Akár minden hirdetéshez külön domainen.
itt elég sok mindent összefoglalnak: https://support.google.com/adwords/answer/2404246?hl=hu
Utoljára módosítva: Akka által : 2014-04-22 16:14
Arra gondoltam, hogy csinalok 2 kulonbozo kampanyt. Egyikben a hirdeteseket celzom angliara, ide egy co.uk lenne a landing domain.
Csinalnek egy masik kampanyt, ugyanazokkal a kulcsszavakkal, de itt mar USA lenne foldrajzi cel, es egy com domain a landing page.
De ebben az esetben nincs az a szabaly, hogy 2 kulon oldalt nem hirdethetsz ugyanarra a kulcsszora?
If debugging is the process of removing software bugs, then programming must be the process of putting them in.
Ruby blog
Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
Respect all, fear none
Geri (2014-04-22)
Ezt úgy tudod megcsinálni, hogy duplikálod a kampányt.
Minden beállítás ugyan az, csak a földrajzi célzás és az érkező oldal más
Adwords editorban egészen egyszerű ilyen tömeges műveleteket csinálni.
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
BoGyesz (2014-04-23)
Mindenféleképpen külön kampányban futtatnám ezeket a hirdetéseket. Azért is mert a büdzsét is országonként érdemes állítani, valamint a hirdetésszöveg is más a US/UK helyesírás miatt.
Főleg az angolok érzékenyek arra, ha az amerikai írásmódot használod, de lehet hogy ez fordítva is igaz és nem fogod érteni miért olyan rossz a CTR.
"Rank Doesn’t Matter, Conversion Does"
Geri (2014-04-23)
Könyvjelzők