Portik Zalán eredeti hozzászólása
Szerintem mindenki teszt alapján számolja. A kattintási költség nagyon sok mindentől függ, nem lehet előre kiszámolni, ne is törd magad...
Aki így akar hirdetni, az menjen sales house-hoz és ott kap jó drága fix árakat, de legalább szar megjelenéseket.
Egyébként a teszt időszakban meg lehet határozni egy maximális CPC-t, amiből kiderülhet, hogy merre érdemes elindulni, de célszerű lenne a konverziónkénti költségre összpontosítani.
Példa: Ügyfél azt kéri, hogy Te 5 Ft-ért hozz látogatókat az oldalára. Beállítod, hogy max. CPC = 5 Ft és meglátod, hogy mi sül ki belőle. Aztán az adatok alapján tanácsokat adsz.
Youtube videó: Akár 2-3 Ft is lehet a CPV, tartalomtól függ. Itt is megszabnék egy max. CPV-t és az alapján indulnék el. Nálam már futott 1,3 Ft-ért is hirdetés.
Könyvjelzők