Előzmények: http://entity.hu/google-adwords/1711...tml#post304848
Szóval arról van szó, hogy Ügyfélközponton keresztül létrehoztam egy új AdWords fiókon majdnem egy hónapja egy új ügyfélnek. A fiók 2 napja került aktiválásra (megadtam a számlázási adatokat). El lett benne költve 5000 Ft. Aztán vettem észre, hogy attól, hogy automatikusan mindenkinek jár a 15000 Ft-nyi kupon, még be kell írni a kuponkódot. A mai napig a "Fiókhozzáférés"-nél kizárólag az "Ügyfélkezelők"-höz volt beállítva az Ügyfélközpontom e-mail címe (alapértelmezett beállítás). Az "Értesítési beállítások"-nál nem volt e-mail cím. Most felvettem a "Fiókhozzáférés"-nél a "További felhasználók meghívása"-nál egy új e-mail címet (tök szűz, most hoztam létre), amit most "Függőben lévő meghívók" között tart számon, pedig már mindent végigkattintottam, hogy elfogadjam... mindegy, az "Értesítési beállítások"-nál már ott van az e-mail cím.
Az ügyfélnek már beígértük, hogy kap majd 15000 Ft-nyi kupont, de most mi a fenét kezdjek az egésszel?
Könyvjelzők