Eredmény: 1 - 4 (4) összesen

Téma: Adwords url kezelési probléma

  1. #1
    Mentor zsoleesz logója
    Csatlakozott
    11-10-06
    Hely
    Nyírbátor
    Hozzászólás
    395
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás Adwords url kezelési probléma

    Adott egy Adwords kampány, ami 18 hírdetést tartalmaz, viszont olyat produkál, hogy nem a megfelelő url alatt lévő hírdetést jeleníti meg hanem az aloldalak url-jeit keveri. Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel? Mi okozza ezt a problémát?



  2. #2
    Bölcs Portik Zalán logója
    Csatlakozott
    11-08-03
    Hely
    Törökbálint
    Hozzászólás
    646
    Begyűjtött 85 köszönetet
    66 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords url kezelési probléma

    Nekem nem jött át a kérdés. Van esetleg valami screen? Egy kicsit késő van?



  3. #3
    Seo-Titán hunprobalazs logója
    Csatlakozott
    10-05-30
    Hely
    Sin City
    Hozzászólás
    2.152
    Begyűjtött 378 köszönetet
    266 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords url kezelési probléma

    A problémáról tudok én is, lényeg az, hogy ha mindegyik kulcsszóra saját egyedi hirdetés van, akkor miért egy másik kulcsszóra levő hirdetés jön elő a keresett kulcsszóra, holott lenne neki saját hirdetése... Ebből kifolyólag más aloldalra mutat, de nem az URL-en van a lényeg!


    Linkmarketing kampányt vállalok már kriptovalutáért is! :-)

  4. #4
    Új tag DuracellTomi logója
    Csatlakozott
    12-11-16
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    32
    Begyűjtött 58 köszönetet
    24 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords url kezelési probléma

    zsoleesz kérdése nekem is zavaros, hunprobalazs problémájára viszont tudok választ: minden kulcsszónak saját minőségi mutatója van (quality score; QS), amit a rendszer minden egyes hirdetés megjelenítés során újraszámol. Ez és a kulcsszó licitje adja az AdRank nevű mutatót, ami felfogható így egy súlyozott licitnek.

    A főszabály az, hogy ha több kulcsszó is kiválthatja egy hirdetés megjelenését, akkor mindig a magasabb AdRankkel rendelkező kulcsszó lesz a nyerő függetlenül attól, hogy szószerkezet szempontjából melyik kulcsszó áll közelebb a keresési kifejezéshez.

    Ha van egy "utazás" kulcsszavunk és máshol egy "olcsó utazás" kulcsszavunk, könnyen előfordulhat, hogy az "utazás" kulcsszó váltja majd ki a hirdetés megjelenését adott pillanatban, ha éppen az ő AdRankje magasabb.

    Amennyiben a kulcsszavak QS-e relative egyenletes, akkor érdemes a "speciálisabb" kulcsszavaknál akár csak pár forinttal magasabb licitet adni, így biztosítva, hogy az váltja ki a megjelenést, aminek kell. És akkor még nem beszéltünk a broad match őrületéről, ott nem kell, hogy két kifejezés szavai között átfedés legyen, a virág kulcsszó broad matchben kiválthajta a megjelenést a "vörös rózsa" keresésre akkor is, ha van "vörös rózsa" kulcsszavunk.



Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •