Sziasztok!
A héten nagy változáson esett át az AdWords kampányom. Külön választottam a display és keresési kampányokat, és külön-külön költségkeretet állítottam be hozzájuk, stb stb. Eddig egyb volt ömlesztve minden, nyilván azért termékcsoportonként külön kampányok voltak, csak most pl. beállítottam a display-en a közönségek, témák, stb funkciókat.
Azt vettem észre, hogy több pénzből sokkal kevesebb kattintást tudtam így szerezni, ráadásul a display-es hirdetések költségkerete hamar ki is merül.
A hirdetések szövegén nem változtattam, csak ugye ezek miatt a célzás lett pontosabb, tehát elvileg javulnia kellene a mutatóknak.
Igazából szerintem a költségkerettel lehet a gond, nem tudom, hogy mit lenne érdemes max cpc-nek megadni egy-egy kampánynál, vagy van-e erre valami bevett eljárás.
Mert ha automatán hagyom teljesen, akkor elég nagy átlag cpc-ket tud hozni főleg a display.
Tudna valaki tanácsot adni?
Hasonló témák:
Könyvjelzők