Most oldal RPM-ről beszélünk, vagy megjelenítési RPM-ről?
Most oldal RPM-ről beszélünk, vagy megjelenítési RPM-ről?
Page RPM-nek magazin jellegű oldalnál nálam az átlag 755ft, januárban 450ft-re ment le.
Ennél az oldalnál a felépítése miatt én auto ads-et használok, 40%-os Ad balance mellett.
--
Aki úgy érzi, hogy kell neki segítség, az írjon rám, hátha tudok mondani valami hasznosat.
Nem a decemberi, hanem a tavalyi éves átlagom volt 300Ft RPM körüli.
Érdekes amit írsz, mert én azt hittem a 300ft körüli rpm már átlag feletti, mert ez az érték a nálam jellemző kb. 1,5 oldal/látogatás(munkamenet) mellett 450Ft/ezer munkamenet bevételt jelent, ami ezer egyedi látogatóra(UV) vetítve 500Ft fölötti értéket jelent.
Azt olvastam több helyen, hogy kb 1 Euro/ezerUV bevétel amivel számolni lehet Adsensnél. Nálam ez a 200Ft-os RPM mellett is kijön.
Ha viszont jól számolom az adataidból, akkor inkább 2-4 Euro/ezerUV a normál elérendő mérték.
Jól értem?
@esőtánc: az adsense főoldalán lévő oldal RPM-ről beszélek.
@Baross Ferenc:köszönöm az infót és a lehetőséget. Az Ad balance érdekes téma, egy időben kísérleteztem is vele de érdemi bevétel növekedést nem sikerült elérnem vele, igaz, én csak 50-ig csökkentettem. Erre a kérdésre lehet nyitok egy új témát.
Utoljára módosítva: Kérdező által : 2019-03-04 23:06
esotanc (2019-03-05)
Milyen oldal esetében jobb az auto ads, mint a kézi elhelyezés? Korábban volt itt szó az auto ads-ról, és akkor olyanok jöttek ki, hogy zavaró módon kettévág tartalmakat, stb. szóval a gép buta, és nem tudja esztétikusan, a user számára nem zavaróan elhelyezni a reklámot. Azóta javult?
Azért használok auto ads-et, mert nem találtam olyan területet, ahol egyértelműen jó lenne bannert kirakni + a tartalmak formátuma, hossza is elég változatos ( ami nehezíti a hirdetési zónák kialakítsát, optimalizálását )
A kézzel berakottaknál nem feltétlen jobb ( rosszabb ) az auto ads nálam - de nem kezzel ezzel bíbelődnöm extrába.
Nem mondom, hogy szuper releváns adat, 2 éve ennél az oldalnál még kézzel berakott hirdetés ment, az RPM kb. 60-70%-a volt a mostaninak - igaz, azóta szerintem jobbak a témák + bejáratott oldal lett + talán a hirdetések átlagára is nőhetett.
Esztétikában most sem a legjobb, de mintha már nem hányná be a footer-be és a header-be is a bannereket
Szerintem nincs értelme UV-re nézni a bevételt, nincs kontrollod a fölött hogy valaki egyedi vagy sem, ill. a nem egyedi is kattintgat.
Nálam $2.36/1000 session.
Az adbalance nem növeli, hanem csökkenti a bevételeidet Aki várhatóan nem kattint, annak nem mutatja meg. Igazából én az autoads visszafogása miatt adtam meg - azért mégse legyen fél bekezdésenként egy hirdetés
Kérdező (2019-03-05)
Igen, egyet értek a vetítési alapra az UV nem az igazi. Én is csak a korrekt és pontos adatok miatt írtam le, hátha valamelyik későbbi olvasó meríthet belőle :-)
Köszönöm a számszerű adatokat.
Csak a dollár adat miatt kérdezem: magyar az oldal?
Ha jól számolom akkor ez olyan 650Ft/1000munkamenet értéket jelent.
Ez szerintem szuper jó érték.
Már jó ideje van ugye az, hogy új oldalakon az Adsense üresen jelenik meg, és csak egy idő után tesz rá reklámot, amikor a crawler már bejárta. Van valami lehetőség mérni ezt, hogy a látogatások hány százalékában nem mutat reklámot emiatt?
Könyvjelzők