sajtos (2018-11-25)
Szerintetek az nem probléma, ha egy mobil oldalon van rendes reklám, meg horgonyzott reklám is (auto ads)?
Tehát a user görget lefelé, és a tartalomban lát reklámokat, de közben az auto ads is be van kapcsolva, ezért az oldal aljára/tetejére ragadó reklámsáv is megjelenik.
Lehet, hogy ez így user szempontból túlzás, sok? Ti használjátok egyszerre mindkettőt ugyanazon az oldalon? Vagy jobb, ha csak vagy egyik vagy másik van?
Mehet együtt, nálam is így van, amióta létezik az automatikus hirdetések (régebben még oldalszintű hirdetésnek hívták).
A súgóban le is van írva egyértelműen, hogy minden további nélkül mehet együtt a kettő: https://support.google.com/adsense/answer/7478040?hl=hu
Azt tudom, hogy szabályos, user szempontból kérdeztem, hogy nem zavaró-e usernek, ha egyszerre van.
Pl. ha éppen begörög egy reklám alul, felül meg éppen látszik a horgonyzott reklám, akkor a képernyőmérettől függően a tartalom fele is lehet reklám, ami éppen látszik.
Ami a bevétel szempontjából jó lehet, de user szemmel nézve egy kicsit sűrűnek éreztem, ami esetleg elriaszthat egyes usereket, ezért merült fel bennem a dilemma, hogy vagy-vagy talán jobb lenne.
Ja, az más...
Kinek mi az ingerküszöbe. Engem például minden beúszó vagy felugró ablak zavar. Inkább elviselem, ha minden bekezdés után van egy hirdetés, mint amikor eltakarnak vele akármit.
Éppen ezért saját oldalamon a fedvényhirdetések közül csak a vignettahirdetéseket használom, a rögzített hirdetéseket nem.
Utoljára módosítva: dolcsi által : 2018-11-25 19:07
jaszvitez (2018-11-26)
Nálam még mindig semmi hír az utalásról. Nálatok esetleg valami fejlemény?
Nagymesterb (2018-11-26)
Könyvjelzők