(bejelentkezve) https://support.google.com/adsense/contact/open_contact
(bejelentkezve) https://support.google.com/adsense/contact/open_contact
Visszatérve erre a kérdésre, Szilard00 adott egy Contact linket, amire írt is az ismerősöm, de ma jött a válasz, hogy az irányelvsértés részlegre írt, így nem tudnak válaszolni a kérdésére, írjon a neki megfelelő supportnak. Viszont nem laláunk olyan lehetséget, ahol direkt nekik írhatunk. Mindketten néztük, de nem találom hol lehet írni azoknak, akik a bankszámlával foglalkozniak. Ha a Kapcsolatfelvételhez kattintok csak Irányelvsértést és GDPR-t látok. Tudna segíteni ebben valaki?
Nemrég vittem fel egy új bankszámlaszámot egy meglévő fiókhoz. Amíg le nem ellenőrizték (1-100 Ft közötti összeget küldtek rá), addig nem töröltem a régit.
Miután a bankszámla ellenőrzés lezajlott, töröltem a régi bankszámlaszámot az adsense-ből és csak az új maradt.
Nálad nem jó megoldás, hogy újként viszed fel?
Az élet nem habos torta - A medve nem játék
Bármit nézek nem találom a többi Kapcsolatfelvételi menüt, pedig februárban még simán ott volt a többi is, nem csak az irányelvsértés és a GDPR. Kivették volna a többit? Nálatok is csak ez a kettő van?
Igen, szóval ezzel tuti nem lehet gond!
Ha váratlanul egyik napról a másikra megugrik az RPM, akkor ki lehet ennek deríteni a forrását? Felteszem, azért van, mert valaki valami új kampányt indított. Lehet azonosítani valahogy, hogy melyik hirdető okozza a bevétel megugrását?
Könyvjelzők