A Google megjelenítői korlátozásainak hatálya alá tartozó tartalommal történő bevételszerzés
már nem jelenti az irányelvek megsértését; ehelyett az adott tartalomban történő hirdetést az egyes hirdetési termékek beállításainak és/vagy a hirdetők egyéni beállításainak alapján korlátozzuk. Bizonyos esetekben ez azt fogja jelenteni, hogy egyetlen hirdetési forrás sem tesz ajánlatot a készletére, és ezeken a tartalmakon nem jelennek meg hirdetések. Így tehát
dönthet ugyan amellett, hogy a Google megjelenítői korlátozásainak hatálya alá eső tartalmakat használ bevételszerzésre, ekkor azonban valószínűleg kevesebb hirdetés érkezik majd a korlátozott tartalmaknál, mint amennyi más, nem korlátozott tartalmaknál érkezne.
A Google megjelenítői irányelveinek hatálya alá tartozó tartalmak nem használhatók bevételszerzésre, és az ilyen tartalmakon nem helyezhetők el hirdetések. Ha irányelvsértő tartalommal próbál meg bevételhez jutni, előfordulhat, hogy felfüggesztjük vagy töröljük a fiókját (fiókjait).
A bevezetett módosítások miatt az AdSense Irányelvközpontban megjelenítünk két új oszlopot: a „Javítandó” és a „Hirdetésmegjelenítés állapota” oszlopot. A „Javítandó” oszlopban láthatja, hogy van-e irányelvsértésnek minősülő, ezért javítandó probléma. A „Hirdetésmegjelenítés állapota” oszlopban láthatja, ha a hirdetések valamilyen irányelvsértés, illetve a korlátozott kereslet miatt nem jelennek meg. Az eddigiekhez hasonlóan az AdSense Irányelvközpont a továbbiakban is részletes információkkal szolgál azokról a problémákról, amelyek megakadályozhatják a hirdetések megjelenését a webhelyeken, a webhelyelemeken és az oldalakon, továbbá arról is tájékoztatást nyújt, hogyan javíthatók ki a hirdetésmegjelenítést érintő hibák, illetve hogyan kérhető felülvizsgálat.
Vegye figyelembe, hogy ezek az irányelvek és korlátozások a Google megjelenítői termékek használatára vonatkozó további irányelveken felül érvényesek.
Könyvjelzők