Oldal: 4 / 42 ElsőElső ... 2345614 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 31 - 40 (412) összesen

Téma: Adsense adózás 2013

  1. #31
    Bölcs
    Csatlakozott
    11-06-24
    Hozzászólás
    1.272
    Begyűjtött 576 köszönetet
    379 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adsense adózás 2013

    ja mert 10 millióval számolt

    hát hülye is kell a csapatba ugye, szóval itt vagyok én.

    (természetesen az, hogy a 1.2m-ból nem 350k marad, hanem akkor ha jól számolok most 550k, az sokat nem változtat a szép-szép részén)



  2. #32
    Mentor Fenblion logója
    Csatlakozott
    13-05-21
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    302
    Begyűjtött 72 köszönetet
    54 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adsense adózás 2013

    Idézet T.Gergely eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ha nem haladod meg az évi 6 000 000 Ft bevételt, akkor KATA-s kisadózóként, csak havi 50 000 Ft,
    A lényeg h akkor is lerántják minimum a felét.



  3. #33
    Bölcs T.Gergely logója
    Csatlakozott
    11-05-08
    Hely
    Pest megye
    Hozzászólás
    551
    Begyűjtött 146 köszönetet
    114 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adsense adózás 2013

    A lényeg, hogy ez egy elég barátságos adózás. Egy vállalkozás ne havi 100 000 Ft bevétellel számoljon. Ennyi pénzért ne vállalkozzatok, hanem tanuljatok ki egy jó szakmát és minimum a dupláját megkeresitek (100 000 Ft-ot még szakma nélkül is meg lehet keresni).

    Ha viszont van főállásod, akkor a példa esetén csak 25% adót fizetsz, ami igen jónak számít. Évi 6 000 000 Ft árbevétel esetén pedig (szolgáltatás) az évi 650 000 Ft adó pedig kifejezetten kedvező.



  4. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Wirg (2013-11-25)

  5. #34
    Bölcs
    Csatlakozott
    11-06-24
    Hozzászólás
    1.272
    Begyűjtött 576 köszönetet
    379 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adsense adózás 2013

    nem, félreérted a helyzetet. Tedd fel a következő két lehetőség valamelyikét:

    -épp munkanélküli vagy, nem találsz melót (nem egy irreális élethelyzet, ugye?)
    -diák vagy, fősulis


    van egy oldalad, megyeget, termel 100 ezret adsenseből egy hónap alatt. Tegyük fel, hogy felpezsdül benned a kuruc vér: te fehéren akarod csinálni. Hogy oldod meg, hogy ne nevetséges összeg maradjon a zsebedben csak azért, mert magyar számlaszámra kérted ki a pénzt?



  6. The Following 2 Users Say Thank You to Contu For This Useful Post:

    Fenblion (2013-11-24), Freedom (2013-11-24)

  7. #35
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adsense adózás 2013

    kis pénzű embernek kis pénzkereset a mai adózói világban kész bukta.
    régen volt mondás: csak az első 1 milliót nem kérdezzék, honnan van, a többi már úgy is legális.... mára ez kb. 6 millió forintra érvényes.

    Egyébként a nagyoknál is hasonló a helyzet, ha mondjuk veszel egy 30milliós házat, akkor igazolnod kell legalább 60-80milliós nyereséget, amiből ugye adóztál és úgy, abból vásároltad meg a 30milliót. Tehát a felét így is úgy is elkéri az állam. Sajna... ez baromi sok.

    50-100millió forint felett meg (az IT világában) nem itthon kell adózni (papíron), és megvan oldva a helyzet.

    De a kis ember tuti megszívja (ebben Contu-nak van igaza), ez régen is így volt (15-20 éve) és most is.



  8. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Contu (2013-11-24)

  9. #36
    Bölcs T.Gergely logója
    Csatlakozott
    11-05-08
    Hely
    Pest megye
    Hozzászólás
    551
    Begyűjtött 146 köszönetet
    114 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adsense adózás 2013

    Idézet Contu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    nem, félreérted a helyzetet. Tedd fel a következő két lehetőség valamelyikét:

    -épp munkanélküli vagy, nem találsz melót (nem egy irreális élethelyzet, ugye?)
    -diák vagy, fősulis

    van egy oldalad, megyeget, termel 100 ezret adsenseből egy hónap alatt. Tegyük fel, hogy felpezsdül benned a kuruc vér: te fehéren akarod csinálni. Hogy oldod meg, hogy ne nevetséges összeg maradjon a zsebedben csak azért, mert magyar számlaszámra kérted ki a pénzt?
    100 000 Ft sajnos önmagában nevetséges összeg, és most ráadásul bruttó árbevételről beszélünk, amiből szeretnél nettó bért csinálni. Tény, hogy az adók számunkra rossznak tűnő dolgok, de mindig is voltak ahogyan Freedom is írta. A mostani KATA viszont az eddigiekhez képest nagyon kedvező.

    Ha fehéren akarod csinálni, akkor így vagy úgy de adóznod kell.
    Még egy lehetőséged van, hogy nem veszed ki a pénzed, csak ha lesz állásod vagy egyéb dolgok miatt alapítasz egy vállalkozást.

    Kiegészítés:
    Hogy tovább fokozzam a példát, ha havi 100 000 Ft-ot megtermel a weboldalad AdSense reklámokból, ott már feltételezhetünk napi 3000 + látogatót, amivel már elég sok mindent lehet kezdeni.
    - webáruház
    - bannerhelyek kiadása
    - "pr" cikkek eladása
    És így tovább.
    Ezzel azt akartam mondani, hogy napi 3000 látogatóból, szerintem több pénzt lehet keresni, mit 100 000 Ft/hó.


    Utoljára módosítva: T.Gergely által : 2013-11-24 10:06

  10. #37
    Bölcs
    Csatlakozott
    11-06-24
    Hozzászólás
    1.272
    Begyűjtött 576 köszönetet
    379 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adsense adózás 2013

    Idézet T.Gergely eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

    -100 000 Ft sajnos önmagában nevetséges összeg
    -Még egy lehetőséged van, hogy nem veszed ki a pénzed, csak ha lesz állásod vagy egyéb dolgok miatt alapítasz egy vállalkozást.

    Kiegészítés:
    -ott már feltételezhetünk napi 3000 + látogatót, amivel már elég sok mindent lehet kezdeni.
    (Ezzel azt akartam mondani, hogy napi 3000 látogatóból, szerintem több pénzt lehet keresni, mit 100 000 Ft/hó.)
    Sorban reagálnék (természetesen most csak beszélgetünk, eszemben sincs se okoskodni, se veszekedni, sőt.)

    -pár embernek igen, legyen ez mondjuk a lakosság... hány százaléka? 5? 10? A többinél ez már szép havi summa.
    -ha összegyűjtöm és úgy veszem ki, az emlékeim szerint szabálytalan (NAV szempontból), szóval a fehérséget már buktam is.

    -3000+ látogatóval valóban lehet már kezdeni ezt-azt, de nem minden oldal esetében. Ha egy -csak példát mondok- telefontesztekről szóló "pörgő" oldal van, arra rá lehet húzni egy webáruházat 3000 uniquenál. Ha ugyanezt történelmi eseményekről, politikáról, érdekességekről írod, akkor már jóval nehezebben és ott már csak az adsensenél rosszabb variációk maradnak.



  11. #38
    Bölcs T.Gergely logója
    Csatlakozott
    11-05-08
    Hely
    Pest megye
    Hozzászólás
    551
    Begyűjtött 146 köszönetet
    114 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adsense adózás 2013

    Sorban reagálnék (természetesen most csak beszélgetünk, eszemben sincs se okoskodni, se veszekedni, sőt.)
    Az jó, mert én is csak beszélgetek

    A 100 000 Ft az vállalkozóként nevetséges összeg. Nem megkeresni és elkölteni, hanem vállalkozást alapítani rá. 100 000 Ft-ot alkalmazottként szakma nélkül, betanított munkásként egy gyárban is meg lehet keresni (ami a cégnek kb. 200 000 Ft bérköltséget jelent!) Tehát havi 100 000 Ft bruttó bevételért nem alapítunk vállalkozást. Így érthető?

    Én úgy gondolom, (és lehet, hogy tévedek), ha az AdSense-ből nem kérem ki a pénzemet (magánszemélyként), akkor nem keletkezik bevételem sem, így adóznom sem kell.

    Itt megint megjegyzem, hogy ha fehéren szeretnénk bevételhez jutni, akkor bizony adózni kell a világon mindenhol.

    Napi 3000+ látogatóval (lájkblog kivételével) szinte bármilyen témában lehet pénzt keresni. Az előbb írtam már ötleteket, de akkor írok példát is:
    Szűk réteg. Sielok.hu (komoly régi portál, de jó példa szerintem. Az egyedi látogatók nem érik el a 3000főt/nap)
    Bevételi lehetőségek:
    - partnerprogramok
    - AdSense (szezonon kívül)
    - bannerek
    - hírlevél
    - szolgáltatók adatlapjai (szállások, síiskolák, síoktatók, szakszervizek, szaküzletek, utazási irodák, és még sorolhatnám)
    - nyereményjátékok
    - facebook megosztások

    Inkább bemásolom : hxxp://www.sielok.hu/rovat/portalinfo/cikk/hirdetes/

    Természetesen ezzel már dolgozni kell keményen, nem jön magától a bevétel. Meg kell keresni azokat a cégeket, akiknek a honlapod látogatói a célcsoportja. Telefonálni, DM levelet írni, stb...
    Így a bevételed bőven meghaladhatja az AdSense bevételt.

    De ahogyan az előbb is írtam, ha a téma olyan, akkor saját webáruházat is lehet integrálni a honlapodba.



  12. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Pityu (2013-11-24)

  13. #39
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adsense adózás 2013

    szóval a kisember így is úgy is megszívja...



  14. #40
    Bölcs
    Csatlakozott
    11-06-24
    Hozzászólás
    1.272
    Begyűjtött 576 köszönetet
    379 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adsense adózás 2013

    Idézet T.Gergely eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az jó, mert én is csak beszélgetek

    A 100 000 Ft az vállalkozóként nevetséges összeg. Nem megkeresni és elkölteni, hanem vállalkozást alapítani rá. 100 000 Ft-ot alkalmazottként szakma nélkül, betanított munkásként egy gyárban is meg lehet keresni (ami a cégnek kb. 200 000 Ft bérköltséget jelent!) Tehát havi 100 000 Ft bruttó bevételért nem alapítunk vállalkozást. Így érthető?

    Én úgy gondolom, (és lehet, hogy tévedek), ha az AdSense-ből nem kérem ki a pénzemet (magánszemélyként), akkor nem keletkezik bevételem sem, így adóznom sem kell.

    Itt megint megjegyzem, hogy ha fehéren szeretnénk bevételhez jutni, akkor bizony adózni kell a világon mindenhol.

    Napi 3000+ látogatóval (lájkblog kivételével) szinte bármilyen témában lehet pénzt keresni.
    Csak erre a részére megy a válasz a végével maximálisan egyetértek.

    1.) az első résszel teljesen egyetértek. Ami miatt még mindig elbeszélünk egymás mellett, az az, hogy nem voltam elég világos: senki sem beszélt vállalkozásról. Szó sincs róla. Meg sem fordul a fejben. Mondhatnám, hogy kizárt. Simán csak van egy oldal és kész. Abból ki akarod venni a pénzt. Pont. Nyilván nem teszel alá egy vállalkozást, amikor látod, hogy ez fixen százat hoz egy hónapban.

    2.) Ezt jól gondolod, de adsense esetében sem lehet bent tartani a pénzt a végtelenségig és elméletileg (!) ha ellenőrzést kapsz, akkor bizony látszik, hogy az egy évi adsense pénzből mennyit mikor kerestél meg. Attól hogy az adsense számlán marad, biza még bevétel.

    3.) Személyesen érintett vagyok, de nem akarom leírni az oldalam címét. Hidd el, hogy nem, nem lehet bármilyen témában 3000-es oldalra nagyobb bevétellel rendelkező cuccot tenni Adsensenél. Az általad említett az ilyen szempontból nem hogy jó: egyenesen álomszerűen jó.


    (ezeket pedig már csak képzeletbeli pici betűmérettel, dőlten, hogy alig látszódjon

    -100k-t meg lehet keresni betanított munkásként is, ez tény. De biza vannak olyan területei az országnak, ahová betanított gyári munkás sem kell. Plusz ugye ki az a hülye, aki elmegy szalag mellé, ha egy oldallal is meg tudja termelni.

    -"Itt megint megjegyzem, hogy ha fehéren szeretnénk bevételhez jutni, akkor bizony adózni kell a világon mindenhol."

    Ezzel nincs is gondom, bármilyen meglepő. Más kérdés, hogy én ilyenkor továbbgondolom a dolgot (mit is kapok én cserébe azért, hogy leadhatom a felét a pénzemnek? Kaptam egy magyar számlaszámot, amiért fizetek? Köszönöm. Ez tényleg megér hatszáz rongyot évente. Még akkor is, ha adott esetben külföldi domainen szolgálok ki külföldieket a tartalmammal. Tök jogos, tényleg.). Csak a világon bárhol sok helyen tudják, hogy hol a határ. Le kéne adóznom 100 rongyból huszat? Isten hírével. Mindenki nyugodtan alszik. Ja hogy több mint a fele ugrik? Szép-szép



Oldal: 4 / 42 ElsőElső ... 2345614 ... UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •