nem feltétlenül kell prémium hirdetőnek lenni, anélkül is kaphatsz egyedi elbírálás alapján, de ezt ők döntik el, hogy kinek adnak, és kell hozzá megfelelően gazdag tartalom is, hogy legyen esélyed, úgy értem, ha mondjuk a cikk oldaladon akarsz több mint hármat, és hosszú a tartalmad, akkor engedélyezhetik. (de nem biztos, sok minden más is számít)
Konkrétan az egyik ügyfelünknek nincs napi 1 milliós oldalletöltése, mégis megkaphatta volna, ha kéri, de mivel nem volt rá szüksége, ezért nem kérték meg. Kapcsolattartón keresztül igényelheted, vagyis ő igényli, de mások döntenek a kérdésben.
a prémium hirdető legnagyobb előnye a nagyobb bevétel százalék, de például egyedi banner méretek, több AdSense egység e-nélkül is kapható.
megjegyzem, hogy nem mindig jobb, ha több mint 3 AdSense hirdetési egység van az oldalon, csökkenhet tőle az adsense bevétel, sőt az összes hirdetési egységek számát sem érdemes túlzásba vinni, mert az is rossz hatással lehet az adsensere és más bevételekre is.
Utoljára módosítva: donm6csi által : 2013-03-27 15:02
A válaszokból mindenesetre leszűrtem, hogy a prémium megjelenítői tagsággal járó előnyök egyéni szerződések függvényei.
A szerződések tartalmát pedig sem a Google, sem pedig a szerződő fél nem veri nagydobra, gondolom a szerződésben is titoktartási kötelezettség van.
Nem mintha érintene a napi többszázezres látogatószám....
...
Nagyon köszönöm, hogy időt szántatok a témára.
Ha mondjuk egy bejegyzésbe bedobsz 3 AdSense hirdetést és 4 YouTube videót (az is AdSense, mert mondjuk össze van kötve az hirdetési fiókoddal), akkor már 7 is van egy bejegyzésben. Nekem több ilyen bejegyzésem van és minden hirdetés tisztességesen megjelenik. Úgyhogy a 3 alap AdSense meg annyi -lehetőleg saját készítésű- YouTube mehet ami a csövön kifér és a tartalomhoz kapcsolódik. D
Utoljára módosítva: mli698 által : 2013-03-27 16:56
Én is a napokban láttam egy 2012 októberben regisztrált domain-en, semmi extra, egy egyszerű wp oldal, 4 adsense hirdetés. ads by Google 3db meg egy adchoice feliratú a hirdetés sarkában. Alig van rajta tartalom. Felül egy csíkban link hirdetés, mint a breadcrumb a joomla-ban, alatta cím, alatta 300*250-es, jobb oldalt 600-as skyscraper, alul is valami 300*250 kb. Valószínűtlen, hogy premium publisher. Alexa 300.000 körüli, csak nagyságrendileg írom, hogy nem lehet túl erős oldal.
Én is ezen gondolkodtam, hogy lehet újra kell időről-időre olvasni a szabályzatot, mert lehet hogy már 60db hirdetést ki lehet tenni, sőt automatikusan továbbmegy rá a júzer. Hiába, gugliéknak is hozni kell a kötelező bevételt, bármi áron.
Vannak olyan szinten gusztustalan adsense oldalak, hogy az már gyufáért kiált. 0 tartalom 3 hirdetés, semmi más. Nyilván ellenőrizte bárki is a guglinál
adchoice hirdetés lehet más is, az nem biztos a google. Nekem több más hirdető cég is futtat adchoice hirdetést.
Erősen lemaradtam ezekről a dolgokról. Most betettem a három hirdetésem mellé 2 db linkegységet. akkor ez így fair?
Úgy nézek ki, hogy bal oldalon van 2 db 160*600 sky, középen a cikkem és az alján egy 300*250. És most betettem felülre és alulra 1-1 linkegységet. Ezek szerint ez még szabványos? Nincs büntetés? Azonnal meg is jelent, ahogy "legyártottam" és kitettem.
Így gyakorlatilag 5 hirdetésem van, legalább is én eddig ezt gondoltam volna. Na akkor köszi a felvilágosítást.
Maga a plusz 2 linkegység nem ütközik a szabályzatba, azonban ez még nem jelenti azt, hogy az oldalad minden egyéb szabálynak megfelel, és nem büntethető.
PL van egy olyan pont is valahol emlékeim szerint, hogy nem lehet túl sok hirdetés a tartalomhoz képest. Ez ugye nem egy exakt definíció, de ha az ellenőrzés úgy találja, hogy pont emiatt a kettő linkegység miatt van túl sok hirdetés, akkor bukta lehet belőle.
Könyvjelzők