Szintén kis magyar oldalaimom semmi nem változott.
Szintén kis magyar oldalaimom semmi nem változott.
Nálam is csökkent, de szerintem ez az uborkaszezonnak tudható be. A facebook sem olyan aktív...
nah de egyik napról másikra 70%-os bevétel csökkenés... uborkaszezon sem hírtelen jön nem?
Egy picit cáfolok: rálestem a teljesítményjelentésekre, a szöveged hirdetéstípus az, ahol a legkisebb a változás (-15% körüli), a többinél jóval nagyobb a zuhanás (főleg CPC-t tekintve, de a CTR is lejjebb kúszott jócskán), összességében egy 50%-os visszaesés tapasztalható pontosan július 1.-től.
Máshol is küzdenek hasonló problémákkal ami elvileg részben annak tudható be, hogy Július 2-től változtattak a spam klikkek megítélésén.
Huge Drop In Google AdSense CTR & Earnings Reported
hát valljuk meg ez az igazi probléma: ha így marad, nagyon akkor se tudunk mit tenni vele. De így lassan súrolja a "nem érdemes kint lenni" határát a teljesítmény. (és ahogy olvasgattam a panaszokat, yt partnereknél is fennáll a probléma).
és csak érdekességképp: az oldalon van kint 2 Adsense egység + 1 ebola. Az egy ebolás hirdetésre huszonötször annyian kattintottak, mint a két Adsense-re együtt. Ez a szám egy hete még 2 (azaz kettő, azaz kétszer annyi kattintás) volt és az ebola CTR-e természetesen nem változott.
Utoljára módosítva: Contu által : 2013-07-05 15:00
Az tény, hogy júli 1 után kb 20% visszaesés megfigyelhető nálam is, de az előtte lévő hetekben az átlagosnál magasabb volt a ctr. Ezt eddig én a melegnek írtam le (minden nyáron visszatérő jelenség), de így hogy ennyien írtátok picit gyanús.
Talán a pontozókártya bevezetése okoz valamilyen újfajta elbírálást a weboldalaknál. (?!?!?!)
Nem tudom, hogy lehet-e köze hozzá, de osztihoz hasonlóan nekem is eszembe jutott a "pontozókártya" bevezetése. Csak nem elkezdte büntetni a Google azt az oldalt, amelyik nem rendelkezik G+ profillal? Aki nem tapasztalt visszaesést az AdSense-ben, annak rendelkezik az oldala G+-szal?
Könyvjelzők