Nekem is otp..
Ez akkor tényleg furcsa.. Évek óta mindig időben, rendesen megjön, és semmit nem változtattam a fizetési beállításokon, még mailt is írt 23-án, hogy átutalásra került, de semmi nem érkezett.. Ez így pont érdekes, mert számlát már kiállítottam idén, de teljesítés ugye még nem volt..
Szerintetek mi lehet a gond?
Üdv.
Nemzetközi fórumokon is többen írják, hogy még nem kapták meg a pénzt. Azt írták hogy 10 napot várni kell majd küldeni egy hiba üzenetet, erre a form-ra:
https://support.google.com/adsense/t...hooter/3531240
Ünnepek után meg fog érkezni biztosan (azaz jövő heten)
djarni (2014-12-31)
Mert nekem 12 napot csúsztak pár éve karácsonykor... akkor az újévben kaptam meg. Egyszer meg a két ünnep közt érkezett meg (azt hiszem a mostani (e heti) péntek is pl. hiába munkanap, a banki utalások ismét csak nem fognak működni). Tehát jövő hét hétfőn fog az akkor megérkezni. Remélhetőleg.
Maximus (2014-12-31)
Húúúú "Vittore1982" köszönöm az idődet és a segítségedet!
Haha. Azért az elég vicces, hogy a google kb. megfelezi a bevételed, utána meg még egyszer megfeleződik az adó által xD szal 100%-ból lesz kb. 25%-od ? vicces.. és akkor még a vállalkozói egyéb költségek + könyvelési költség. Ha fél év alatt csinálsz 100 milliót, akkor talán megéri.
Hab a tortán, hogy még csak azt se tudhatjuk előre pontosan, hogy mennyit ér számunkra egy adott reklám ha esetleg épp az játszódik le. wtf xD
Csináljunk egy sikeres videót YouTube-on. Jeeeee megcsináluk. Kerestünk vele X pénzt. De jó... De amúgy lehet, hogy kétszer X-et kerestünk, csak nem tudunk róla, mert a google-nél nem lehet tudni, hogy mennyit ér egy reklám náluk xD Komoly business. Üzleti terv nélkül bele se vágok...
A magyar állam szar, itt a csalást díjazzák, ha megteheted, menj külföldre. Addig marad ez a hatalmas vám.
A Google reklámoknál igaz, hogy te, mint webhely tulajdonos nem tudod előre a pontos reklámbevételed, viszont a Google a látogatóknak célzott reklámot mutat. Ahogy írtam, nagy valószínűséggel arról kap majd reklámot a képébe, amire épp rákeresett az előbb a keresőben, vagy valamely weboldalon járt, amely nyomkövetőt ragasztott rá. Mivel a célzott reklám valószínűleg érdekli a látogatót, sokan kattintanak is és jön neked a pénzt.
Ezzel szemben ott a hagyományos reklám. Nem céloz, mindenkinek ugyanazt mutatja. Pl. tampont, vagy Tena Lady-t mutat neked, na ez az, amire alig kattint valaki. Mivel nem kattintanak, neked nem lesz bevételed. Akkor melyik a jobb megoldás?
Google levon: 50% (az elméletben keresett összeg *0,5)
Adó levon:
(*0,9)
EHO: 27% (*0,27)
SZJA: 16% (*0,16)
Az elméletben keresett összeg: 1 000 000 HUF
450 000 (ez úgy jön ki, hogy 'az elméletben keresett összeg' x 0,5 x 0,9 és az EHO és SZJA még nincs levonva belőle)
EHO: 328 500 = 450 000*0,27
SZJA: 378 000 = 450 000*0,16
--------------------------------------------
össz levonás: 706 500 = 328 500 + 378 000
Gyakorlatban tényleges bevételed: 1 000 000 - 706 500 = 293 500 HUF
Jól számoltam?
Könyvjelzők