Eredmény: 1 - 2 (2) összesen

Téma: Stopper idejének küldése javascript-be (swgítség!)

  1. #1
    Új tag
    Csatlakozott
    12-11-29
    Hozzászólás
    1
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás Stopper idejének küldése javascript-be (swgítség!)

    Hali!

    Egy kis segítséget szeretnék kérni...
    Eddig a flash-t főleg csak animálásra használtam, és megkértek hogy készítsek egy egyszerű játékot, ami az "itt a piros hol a piros" játék lenne.
    A játék felépítése igen egyszerű.... meg animáltam a keverő tárgyakat, aztán azokat gombbá alakítottam és amelyik alatt található a piros azt egy olyan frame-re irányítottam ami a következő szintet jelöli, a másik 2 üreset pedig egy olyan felirathoz, hogy sajnos nem nyert....
    Igaz ez nem valami kreatív megoldás de eddig a célnak megfelelt, amíg azt nem mondták hogy számolja az időt és annak az eredményét küldje el egy javascript-be.
    A kérdésem a következő lenne:
    Hogy tudok egy olyan időmérőt készíteni, ami mondjuk a "játék kezdése" gomb lenyomásával elkezd számolni, és az utolsó sikeres találatra kattintva azt megállítja, és annak a végeredméyét el küldi egy javascripte?
    Eddig actionscript 3 -ban készítettem a kis "játékot".
    Külön-külön találtam megoldásokat csak azokat nem tudtam sehogy se összehozni hogy együtt is működjenek, így gondoltam rákérdezek mielőtt még jobban bele bonyolódnék....

    Segítségeteket, tanácsaitokat előre is nagyon szépen köszönöm!



  2. #2
    Bölcs huncyrus logója
    Csatlakozott
    07-04-26
    Hely
    EU :)
    Hozzászólás
    541
    Begyűjtött 4 köszönetet
    4 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Stopper idejének küldése javascript-be (swgítség!)

    Két módszert ismerek erre a problémára. (Bár előzetesen érdemes lenne megvizsgálni, hogy tényleg kell-e js a dologhoz, nem lehet-e flash házon belül megoldani az egészet)

    Az egyik, hogy elküldöd a változót egy php-nak, amit gyakorlatilag pingelsz időközönként ajaxon keresztül, és amikor érték kerül rá, akkor símán a js reagálni tud rá (pl mootools-ban és jquery-ben ez elég egyszerű és fapados megoldás, nem szép, de effektiv )
    A másik, hogy a flash-en belül közvetlenül hívod a js kódot, ekkor a html tag-nél kell az "allowScriptAccess" paraméter "sameDomain" értékkel, valamint a flash-en belül használd az "ExternalInterface.call(<<js_method>>)" megoldást, amivel egy javascript metódust közvetlenül hívhatsz meg.

    Egyik sem szép megoldás, de könnyen implementálható szinte mindenhova.
    Persze csak szvsz, nem több.


    Cyrusmagus.hu - Informatika, Fantasy, Blog, Irások

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •